Even een vraagje... ik heb sinds kort een valk en daarvoor altijd een fries gehad.. ik merk dat mijn valk snel gevoelig is op de huid en gevoelig is voor het weer. Is dit een kenmerk van een valk kleur?
Jaa dacht ik inderdaad ook.. weet wel een valk die afgelopen winter helemaal geen dikke vacht kreeg.. terwijl hij geen hele dikke deken op had.. dit verschilt natuurlijk ook wel per paard.. maar dacht misschien zijn er meer ervaring.
Denk dat het per paard ook wel verschilt inderdaad
Ik dacht dus vooral een wit en vlezige huid.. Maar aangezien lichte kleuren de zon ook aantrekt, lijkt mij dat wel logisch dat een valkje daar ook last van kan hebben, of redeneer ik helemaal verkeerd?
Omg die kleur is echt zo mooi! Echt super knappe paarden!
Cynthia82
Geplaatst: 24-08-13 14:43
Royalty is echt stoer! Hij heeft ook een geweldige bles!
Die eerste foto is echt mooi Amable
Poeltje, wat een knappe koetspony!
Mijn meisje is inmiddels 4 maanden. Niet de mooiste foto, maar haar benen worden steeds zwarten en haar aftekeningen dus steeds beter zichtbaar. Dat wilde ik toch even laten zien
mijnlieverd
Geplaatst: 24-08-13 16:00
@ Amable: Wat een knappert! Mooie kleur valk ook!
@ Eline1991: T blijft een hele leuke merrie!
@ Cynthia82 : Mooi veulen! Leuk is dat he als die zwarte beentjes steeds meer zichtbaar worden, super mooi!
Mijn Paint horse X Merens valkje weer eens Ze is nu bijna 3,5 maand
Vandaag op de heide wauw helemaal verliefd! Morgen vast meer zal dan ook andere foto's bekijken!
Punz
Geplaatst: 24-08-13 22:45
In een ander topic deze foto ook al gepost, maar ik vind dat hij hier eigenlijk ook niet mag ontbreken. Stond met mijn pony te wachten op het begin van mijn les. In de bak was op dat moment zijn vriendinnetje aan het werk. (Met mijn vriendin). Pony stond daar dus naar te kijken, en bedacht zich kennelijk dat dat makkelijker kon: