Avalanche schreef:Maar daar zie je op het achterbeen wel die muisgrijze gloed, op de sprong.
Precies!
En de benen van het veulen vant TS lijken wel echt heel erg wít wit.. Geen zweempje grijs er door heen zo te zien..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fannetje schreef:different1 schreef:
Dat had ik in een ander topic ook laten vallen, maar zover ts weet zit er geen zilver in de lijn.
Dit veulen is bruin, de benen hoeven echt niet zwart te zijn en zeker met de veulenvacht nog niet altijd zichtbaar: de manen, staart en oorpunten zijn duidelijk, evenals de donkere oogleden bij de geboorte.
Bij een vos zijn die heel licht, naar roze toe.
De "zwarte" staart van de vos is ook niet zwart, maar zeer donker rood.
Deze stond ook als bruin geregistreerd, maar had dus rode knieën, staart en oorpunten ipv zwart (ik vermoed dat deze wel zilver droeg/toonde)
Z'n staart had echt alle kleuren, van zwart tot rood tot blond
[ [url=m/NTRpue.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar dit is een vos volgens mij. De mijne heeft ongeveer dezelfde kleur, misschien zelfs nog wel donkerdere manen en staart ( is ook vaak als bruine uitgescholden), maar die is echt wel vos ( vos x vos, dus moet vos zijn).
Het veulen zou vos kunnen zijn, maar bruin zou ook maar zo kunnen, door die witte benen kun je nu gewoon kenmerken missen.
AnnetteFlame schreef:[ [url=m/vymmIY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier een valkje (bruin verdund) die ook niet bij de sprong verkleurde (nu pas eigenlijk). En dan heeft deze lager wit dan die van TS
Ik ben team Mooney (omdat die er ook voor gestudeerd heeft en dus team bruin)
Al dacht ik bij de geboortefotos wel eerst aan vos haha.
Doet me een beetje denken aan Beer van koudbloedkim waarvan mensen ook zeiden dat ie vos was maar toch echt bruin was/werd.
Kun je niet voor de zekerheid haren trekken TS zodat je duidelijkheid heb? Of zie je t wel tegen die tijd