Azmay de vader van Jaycee is ook een mooie Quarter Champagne, hij staat nu in Nederland.
Vind je vriend deze ook niet mooi?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
astridklomp schreef:Dat vind ik wel heel mooi ja een Champagne Fries!
Azmay de vader van Jaycee is ook een mooie Quarter Champagne, hij staat nu in Nederland.
Vind je vriend deze ook niet mooi?![]()
[ [url=m/RlZobQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P2xLLN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G7wuBc.jpg]Afbeelding[/url] ]
astridklomp schreef:Hai Jessica! Met mooie Sydney!
Azmay heb jij mijn merrie gezien bij de Heibocht? Bedoel je met de showmanship wedstrijd toen?
Roxy is inderdaad ook best knap ook als is ze geen champie.![]()
![]()
[ [url=m/SLClgg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pYOtjd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Azmay schreef:astridklomp schreef:Hai Jessica! Met mooie Sydney!
Azmay heb jij mijn merrie gezien bij de Heibocht? Bedoel je met de showmanship wedstrijd toen?
Roxy is inderdaad ook best knap ook als is ze geen champie.![]()
![]()
[ [url=m/SLClgg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pYOtjd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik stond toen de hele dag mee fotos te maken
Was absoluut mijn favoriete paard van de dag.
mijn vriend vind de kleur van de hengst niet mooi omdat hij anders is dan normaal. Heb ik dat
astridklomp schreef:Ah oké je was fotograaf die dag. Leuk dat Roxy je favoriete paard was!
Maar is het belangrijk dat je vriend de hengst ook mooi vind?
Citaat:Maar ik denk dat deze specifieke hemgat kwa beenstand niet op mijn merries past als ik op die ene foto af moet gaan. Ga denk ik wel iets meer naar Quarter hengsten kijken gezien die misschien wel echt wat toe te voegen hebben op mijn paarden. Als ik al ooit aan dekken toe kom natuurlijk
Champagne is voor mij wel een droompje
Azmay schreef:astridklomp schreef:Ah oké je was fotograaf die dag. Leuk dat Roxy je favoriete paard was!
Maar is het belangrijk dat je vriend de hengst ook mooi vind?
Hij betaalt
Maar ik denk dat deze specifieke hemgat kwa beenstand niet op mijn merries past als ik op die ene foto af moet gaan. Ga denk ik wel iets meer naar Quarter hengsten kijken gezien die misschien wel echt wat toe te voegen hebben op mijn paarden. Als ik al ooit aan dekken toe kom natuurlijk
Champagne is voor mij wel een droompje
astridklomp schreef:Wat bedoel je met niet passen qua beenstand? Want op deze foto lijkt ie achter frans te staan maar dat is niet.Hij heeft correcte benen namelijk.
[ [url=m/ClICUt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier een andere foto, daar staat ie achter gewoon recht, alleen voor te breed. Hij stond los in de wei dus dan gaan ze niet vaak met de benen netjes vierkant staan.
[ [url=m/KkP7GV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar hij staat echt recht hoor, anders kan ie ook niet recht stoppen. Hij maakt goede slidingstops.
[ [url=m/8MzOYD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ken de hengst al een tijdje persoonlijk en hij heeft heel sterk en stevig beenwerk. Mijn merrie heeft wat fijner beenwerk en ik wilde graag iets minder fijn beenwerk en dat is gelukt. Ik kijk altijd heel erg naar bouw. Mijn merrie heeft een korte rug en flinke korte hals. Ik wilde graag meer lengte in de rug en hals. Dat is helaas niet gelukt. De andere veulens van deze hengst hebben allen wel een lange slanke hals en zijn langer van rug. Het blijft dus echt gokken als je fokt. De merrie heeft ook veel inbreng.
Druppie7711 schreef:Ik ben dol op de champagnekleur! Binnenkort ook een champagne alleen dan in een andere vorm:
[ [url=m/reglRB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haar ouders:
[ [url=m/3ft0bj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Letsdunit schreef:[ [url=m/dM4CRw.png]Afbeelding[/url] ]
Hier ook een mini champagne, Coco is een dwergje maar wel de leukste die er is