Is hij schimmel of betekend dit dat hij zoals zijn vader zal gaan worden ivm dat grijs rond zn ogen? (Hij heeft 1 vlekje op zn onderlip en vlekjes op zijn geslachtsdeel.)
Meer foto's zijn nodig, maar lijkt gewoon zwart eigenlijk op die foto. Bay dun is hij te donker voor en grullos zijn normaal ook lichter als veulen. Maar heb je een foto van de rug en een minder donkere? Want die foro vertekent een beetje denk ik En mooie pappa indd!
Lijkt erg op onze bay dun Highlander van kleur. Heb helaas even geen foto's van haar kleur nu, heb alleen nog winter foto's.
_Michelleee
Geplaatst: 21-05-15 21:13
Hoi, even een nieuwe bij ons op stal voorstellen.. en ik zou ik niet zijn als het niet weer en palomino was!
Nu heeft zo op bepaalde plaatsen, stukjes op haar benen, aan haar billen en op haar buik een donkere kleur dan de andere delen van haar lichaam. Plus ze heeft grijze manen en staart. zou ee sooty dragen?
ingaa
Geplaatst: 21-05-15 21:37
Wat een knappe paarden allemaal weer
Maar eens een poging gedaan een duidelijke foto te maken van Beth haar brede aalstreep, helaas was ze wat stoffig en knalt hij er niet zo uit als in het echt. Tijd om er een doek over te halen had ik niet want mevrouw was duidelijk niet gecharmeerd van een foto van haar kont