Brendaaaa schreef:wat een gekke koe heb jij! vind hem wel erg op een paard lijken hihi. Mooi beestje!jah dat vind ik ook (A), dankje
Hier een zeldzame foto van onze Betsy! Ze loopt eigenlijk nooit meer zoooo hard! Deze dame is ca. 33 jaar oud. Maar deze foto's vond ik zo mooi!
Mijn knappe bonte ruin http://www.mijnalbum.nl/Foto-YYF6WV7X.jpgEn mijn pony die ik verkocht heb, maar ook bij de fotoshoot was.
Nieuwe foto's van James Brown.Hij loopt sinds gisteren op de wei bij de rest van de kudde Meer foto's in zijn volgtopicje:[KS-ITP] Met veel plezier stel ik jullie voor aan...
Dankje, binnenkort ga ik menlessen nemen en komt hij hopelijk ook weer voor het koetsje.Dan kan hij nog wat spiertjes bijkweken ook
_Cher schreef:Mijn bontje, Samira.[ Afbeelding ]komen echt mooie bonte langs zeg!wat ben ik een mooi paard en dan is die ook nog eens vernoemt naar mij haha nee grapje toevallig heet ik ook samira maar tis een mooierd
Wouw wat een mooie bontjes!!@Jaleesa, t is op die eerste foto net of er een stukje is weggegumd met paint bij zn nek. Overbelicht denk ik. Ziet er heel grappig uit!