Mint, teal en turquase vind ik eigenlijk ook het mooiste maar kan ik helaas weinig in vinden! Ja mint met obergine (ik vind t roze)! En z’n voer emmer..
mentjuh
Geplaatst: 23-06-18 20:52
Donker blauw staat ook sjiek! Dat extraatje blauw in het hoofdstel is heel mooi
Malenka
Geplaatst: 24-06-18 16:55
Ik twijfel ook tussen een zacht zeegroen/blauw, mosgroen of donkergroen. De meeste andere kleuren vind ik niet zo mooi staan.
Mijn zadel is zwart en het hoofdstel is zwart met walnoot(oranjebruin). Mijn chaps zijn ook in het walnoot. Ik denk dat groen er mooi bij is.
Foto is van de eerste keer weer een rondje buiten na zijn blessure. Niet mooi verder. Maar recent en de kleuren zijn te zien.
Oo fleur is ook knap! Merkloos? Ze lijkt duidelijk iets van Quarter / Paint!
ElskaIsland
Geplaatst: 25-06-18 10:46
mentjuh schreef:
Oo fleur is ook knap! Merkloos? Ze lijkt duidelijk iets van Quarter / Paint!
Jaaaa, dat is waarom ik haar gekocht heb! Maar de afstamming is gewoon onbekend.
Bo_San
Geplaatst: 26-06-18 14:59
Hey wat leuk een topic over en voor Palomino's Wij hebben sinds een ruime week ook een palomino. Bewust deze kleur gefokt (was wel een gok uit een bruine merrie), maar ze is voor ons volledig gelukt, we zijn heel blij met haar Hebben jullie ervaring met de kleur, veranderd deze nog?
Hier is ze dan; Now I'm Here E&S (Mc Jonnas x Brainpower x Concorde):
Nieuwe beeb, lijkt erop dat het universum mij palomino's gunt, is de 3e op rij al terwijl de ouders niet direct dit de meest voor de hand liggende optie maakten
Ik heb nu 4 palomino's gefokt, meer dan andere kleurtjes Ouders zijn altijd zwart basis geweest, recessief hun rood gegeven. Toevallig? haha
Bo_San
Geplaatst: 04-07-18 12:01
Vanochtend snel weer wat foto's gemaakt van Nowie, ik ben benieuwd welke kleur palomino ze uiteindelijk wordt. Ik hoop stiekem dat ze zo licht blijft
Wat apart Chimello, ik weet niets van kleuren dus ook niet hoe dat precies tot stand komt.
Sharoon, wat een mooitje"s..wat zijn het voor een pony's?
Bo-san, leuke foto's..misschien heb ik er over heen gelezen maar wat voor een ras is je veulen? ben benieuwd wat er onder het veulenhaar vandaan komt.
Bo_San
Geplaatst: 04-07-18 12:12
Nowie (Now I'M Here E&S) is een KWPN gefokt paard. Nou ja bijna helemaal. Moeder is een KWPN merrie van Brainpower x Concorde (van ca 1.70) en vader is Mc jonnas een warmbloed cremello hengst van Tsjechische afkomst.
Melissa0304
Geplaatst: 04-07-18 12:12
Hier een bijna jaarling palomino ben verliefd op die kleur
Quarter Sam’s Tiny Toon
lisaguus
Geplaatst: 04-07-18 23:04
Hoii ik kom ook even binnen vallen met mijn liefde voor palomino's
Mijn ex lease pony beauty:
En mijn shetlandertje Lynn
Ik heb Lynn sinds zondag. Ze is een shetlander merrietje van net 1 jaar oud.