Ik blijf het grappig vinden hoe mensen dingen in een vlek zien die er in de verste verte niet eens op lijken, of misschien met wel heeel veel fantasie.
Nou, die geest- bles vind ik echt wel grappig! En het weetblaadje van een paar pagina's geleden is super!
Shyla25
Geplaatst: 05-04-12 09:02
Die van mij heeft eigenlijk een ruitje op haar hoofd maar doordat er op de zij puntjes 2 naar binnen draaiende kruintjes zitten wordt het meer een tribal. Let niet op mijn hoofd, dit is een oude foto van onze eerste dressuurwedstrijd maar ik heb nergens eentje gevonden waar het duidelijker op te zien was.
eclair98
Geplaatst: 05-04-12 14:38
als ik omrij naar huis staan er 2 pony's. eentje helemaal wit en de andere is bruin en met zijn achterkant in de witte verf gedoopt
Ik heb alleen maar verzorgpaarden gehad met een "gekke" bles. Op de Fries die ik nu doe na dan.
Pijlvormige bles.
Ehm, ondefinieerbare vorm bles. (loopt heel smal door op de plek waar het halster er overheen zit)
Nog iets ondefinieerbaars... soort uitgeveegde snottebel, naar boven toe dan wel! Valt misschien niet eens onder een bles, aangezien het net niet doorloopt?
Nicky; Driehoeeek! Oh, ik heb eigenlijk gewoon geen duidelijke foto waar er geen manen voor zitten...
carditjeuh
Geplaatst: 05-04-12 18:40
we hebben op onze manege een pony die helemaal wit is en als het warm is komen er zwarte vlekjes op zijn neus en kont
Dniekje
Geplaatst: 06-04-12 13:54
aparte neus ?
Kaatastrof
Geplaatst: 06-04-12 13:58
Mijn Tinkertje heeft een best apart blesje Ene kant heeft ze meer wit in haar oog en witte wimpers, andere kant een gewoon oog en zwarte wimpers Ook heeft ze enkele zwarte vlekjes op der neusje.