ook nog heel ff showen met mijn knappie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Casca schreef:@Tara, nog altijd stiekem een klein beetje jaloers dat jij wel een palominomerrie gefokt hebtje hebt een mooi stel!
Misschien dat ik er nog wel een keer een veulen mee fok. Ze had toen een veulen van Vivaldi en die was erg goed gelukt. Of dat ik haar verkoop.. ik weet het niet, voorlopig mag ze dus nog even blijven.

Casca schreef:Wat een mooie goudglans heeft die van jou leliesan!

, palomino heb ik altijd al een mooie kleur gevonden en toen ik klein was had ik een palomino merrie genaamd goldengirl. helaas werd ik te groot en ging ik over naar een zwarte toen ik er een pony bij kreeg weer voor een palomino gegaan! soms is de kleur lastig want hij ligt graag als wij op wedstrijd gaan in de poep haha toen we een shetje erbij namen weer een palomino shet ! de beste vriendin van mijn moeder heeft een welsh a pony'tje palomino met een grijze staart heel lief beestje ! nu staan er in de tuin 2 palomino's en een vos harstikke gezellig. mijn palomino's heten Prince Charming A.T. ( leunveld winston x aester el nino) en de shet heet Magic! 
plaats vooral mooie gouden paarden!