Kroeskopje pretface

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JoSav schreef:Permanentje misstaat hem niet, hihi!
Mijn valk dame:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En ja, de manen ga ik eens bijwerken, wordt nu wel een beetje een zielig hoopje. Tja, AT he?
hij heeft gewoon bijna 1.5 week lang permanent in z'n haar zitten
zijn voorpluk heb ik maar ff nat gemaakt en beetje stijl proberen te maken anders is het zo André van Duin die kop dat ie er dan bij trekt
Poeltje schreef:Toydoll schreef:Mijn puppy wordt morgen 1 jaar
Ben erg benieuwd wat voor kleur hij uiteindelijk krijgt; nu pas veulenvacht aan het verharen. Maar vindt alle valk-variaties de allermooiste, dus
Vooral fan van Henkie!!Als hij daar nou beetje op gaat lijken (A)
![]()
Henkie begint donker te worden op zijn kont. In de winter was hij heel licht, hij is nu goud.
Mocht je hem ooit kwijt willen, in 't tweespan met mijn draak zou hij wel goed passen later (jaartje of 3) 
@ nicole hij blijft mooi 

Cynthia82 schreef:Hier is mijn meisje weer. Zeven weekjes oud en ze wordt steeds lichter. Steeds meer valk![]()
[ Afbeelding ]

zelfde kolletje als Special

Faline schreef:Wij hebben er sinds zondag een valkje bij![]()
Het is een hengstje en moet nog een naam hebben, moet beginnen met de K, dus als iemand ideeen heeft![]()
Een foto'tje van gister, voor het eerst buiten:
[ Afbeelding ]
Nicole schreef:Nog een mooie van mijn ventje
[ Afbeelding ]
In kleur
http://img23.imageshack.us/img23/7743/dsc1171border.jpg
Faline wat een heerlijkheid! Hij heeft papa's orenzelfde kolletje als Special
![]()
Ik weet nog wel een leuke naam met een K maar zo gaat Special heten wanneer ik hem over laten schrijven naar het NRPS

Nicole schreef:Nog een mooie van mijn ventje
[ Afbeelding ]
In kleur
http://img23.imageshack.us/img23/7743/dsc1171border.jpg
Faline wat een heerlijkheid! Hij heeft papa's orenzelfde kolletje als Special
![]()
Ik weet nog wel een leuke naam met een K maar zo gaat Special heten wanneer ik hem over laten schrijven naar het NRPS

set_elkol schreef:Volgens mij om hem daar als dekhengst te laten goedkeuren
[F-AM] Hengstenkeuring Welsh of toch NRPS....
stalmiracle schreef:set_elkol schreef:Volgens mij om hem daar als dekhengst te laten goedkeuren
[F-AM] Hengstenkeuring Welsh of toch NRPS....
heb even in dat topic gereageerd! anders gaat het hier nogal offtopic
ja ik ben nog wel beetje aan twijfelen, ik wacht nog ff af wat ik ga doen, ik zou hem wanneer hij wat verder in de sport is alsnog bij het Welsh aanbieden hoor