Mijn shet heeft een 'schop' (kaartspel) op zijn rug
witteRaaf
Geplaatst: 24-03-12 11:32
De mijne heeft bruine stipjes op z'n witte schouders en achteraan lijkt het alsof er een stuk niet wist of het nu beter bruin kleurde of wit . Is zo een beetje in elkaar vervaagd..
Brainfail
Geplaatst: 24-03-12 12:35
De neus van mijn pony vind ik wel bijzonder ik heb het zelf nooit eerder gezien en ik vind het een heel leuk en lief erkenbaar ding aan hem : (wel een wat oudere foto (winter 2010-2011))
Anoniem
Geplaatst: 24-03-12 20:39
mijn vorige pony had een vlek onder haar buik: niet de beste foto, maar ik had geen duidelijkere
mijn jongste paardje (zoon van haar) heeft dat ook en heeft nog een 'verdwaalde' vlek op zijn kont
mijn huidinge paard heeft vosse vlekken op zijn witte benen
allemaal hele leuke paardjes zelf heb ik ook wel eentje matthias heef een bles in vorm van een sok twister een shetland van in de buurt enkel hoofdje en hals bruin de rest allemaal wit mijn pony dax met een wit streepje op haar kaakje spirit witte plek net achter zijn schoft en de laatste trojaan bles loop (door) tot net aan zijn kin
daxgirl
Geplaatst: 30-03-12 17:18
allemaal hele leuke paardjes zelf heb ik ook wel eentje matthias heef een bles in vorm van een sok twister een shetland van in de buurt enkel hoofdje en hals bruin de rest allemaal wit mijn pony dax met een wit streepje op haar kaakje spirit witte plek net achter zijn schoft en de laatste trojaan bles loop (door) tot net aan zijn kin