Het kan een valk zijn als paps een hele lichte smokey is, waar je door het bont de zwarte manen/staart niet van ziet en dan moeders een agouti onder het vos draagt. Maar eigenlijk geloof ik daar niet in. Ik zou testen op zwart, creme en silver, want op mushroom is nog niet te testen.
Fotsy
Geplaatst: 04-06-16 20:45
Voor mushroom lijkt me iets te bruinig al weet ik niet hoe hun kleur evolueert Ik denk eerder silver
Oh echt! dat wist ik niet, maakt niet uit ze is een knappe dame. Ook in verwachtig.
Esther_r20
Geplaatst: 04-06-16 22:33
] Super interessant om dit allemaal bij te lezen! Zeker aangezien een stalgenoot vroeg of mijn pre niet anders was dan gewoon bruin. Ze had het over wildkleur bruin gezien zn ouders en afrekeningen. Wat denken jullie?
Beide ouders zijn valk (pre) Aalstreep Schoudervlammen/strepen Lichte zebra strpeen op de benen Donkere randjes om de oren Kleurt zomers lichter op. Oranjebruin achtig. In de winter gewoon bruin (zie foto)
Van moeder heb ik geen foto vader wel. Overigens noemen veel fokkers in Spanje een valk, valk terwijl het ook een dun zou kunnen zijn. Alles op dezelfde stapel gooien
En van moeder is geen foto te vinden. Zonde, zou het dan een mysterie blijven? waaraan kan je wildkleur nog meer herkennen?
DubbelFun
Geplaatst: 05-06-16 16:28
Arabieren en Pre's komt geen dun in voor.. toch ? Als beide ouders echt valk zijn, kan dit dier nooit een Dun zijn. Maar voor een Valk is ie wel héél donker. Kan, maar zie je niet vaak. Ik zou hem laten testen op CR en Dun.
Laatst bijgewerkt door DubbelFun op 05-06-16 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Esther_r20
Geplaatst: 05-06-16 16:31
Wat is cr? En denk jij eerder aan gewoon bruin of toch iets anders?