Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, braaf paard en vriendjes met de katten, een van de andere deed altijd haar dutje op haar rug en deze kat heeft mijn andere pony zadelmak gemaakt
alleen was de auto haar grootste vijand.Fotsy schreef:dus hermelijkvlekken zijn erfelijk net als andere modifiers? of zitten de witvlekken, ( ze is wel negatief Sabino1) hier voor iets tussen of zien we ze alleen niet als ze geen witte sokken hebben?
DubbelDun schreef:

Hij is namelijk vliegenschimmel. Ik vraag me af of hier mensen bekend zijn met de meer praktische evolutie van het vliegenschimmelgen (ik weet dat deze recessief is en dat het pigment komt doordat het Grey gen als het ware overstemd wordt door de vliegenschimmelgenen). DubbelDun schreef:Bestaat er zoiets als een vliegenschimmelgen?? Volgens mij valt alles onder de noemer 'grey'.
De 'sproeten' zijn meestal een uiting van een laatste kleurspurt bij de oudere paarden, maar grey is toch een vreemde verouderings'ziekte' van het haar dus alles is mogelijk op elke leeftijd. Eén ding is zeker; wit gaat ie worden.