Wat een prachtige palomino paardjes komen er weer voorbij! Vind ze helemaal top. Ben benieuwd hoe ze gaan uitgroeien. Wat voor vader en moeder heeft je veulen mamamieke?
MamaMieke
Geplaatst: 08-06-17 10:49
Vader is Cremello, een Pools Warmbloed. Mama is een schimmel KWPN van Casco, Bruin geboren. Vind het schimmel gen zo lastig! Zou hij wel, zou hij niet... wat denken jullie?
chimello
Geplaatst: 08-06-17 15:49
Palomino's zijn ook echt mijn favorieten Vooral met grijze manen, teken ik voor Er komen echt prachtige plaatjes voorbij! Zelfs al zijn het geen harige tonnetjes die ik gewend ben haha
Dit jaar weer een mooie gouden Tinker dame gefokt (maar helaas geen blijvertje).
Stippel komt uit D-pony ouders maar is er nu al uit. Ik denk dat hij hoog in de E maat eindigd. Eigenlijk heb ik geen energie voor 2 paarden en wilde ik hem verkopen, maar ik hou hem voorlopig nog mooi zelf. Ik ben heel nieuwsgierig hoe hij uit gaat groeien
Mijn palomino is sinds ze op de wei staat ipv paddock weer heerlijk schoon, scheelt toch wat wasbeurten helaas heb ik wel besloten haar te verkopen..
Malenka
Geplaatst: 12-06-17 16:39
Wat zien ze er allemaal goed uit! Het tinkerveulen vind ik echt fantastisch. Ik zou willen dat ik de mogelijkheden had voor een tweede en derde paard. Dan zou ik haar zo overnemen voor mijn man.
Nilay staat nu zo'n 2 maanden volledig stil door een peesblessure. Wat vallen de spieren nu weg zeg! Echt bizar. Er blijft niets van hem over. Gelukkig is hij nog altijd vrolijk en glimt je tegemoet. Dat houd de moed er in. Vanaf woensdag mogen we weer een beetje gaan stappen en over een maand gaan we hem weer scannen. Ik hoop zo dat het goed gaat....
Nee hoor. De freemax is een fantastisch zadel! Maar ik moet de dierenartsrekeningen betalen. En hij heeft stamceltherapie gehad... dus dat is een flinke rekening.
Voorstelling van de nieuwe op stal .... maandag morgen geboren. Nu nog een erg licht tint maar dat zal in de komende jaren wel veranderen.
Majestic Golden Boy ... papa: Blue Hors Don Olymbrio, mama: Fantasy Lady (BWP: Morgengold II GF x Florentijn O.) deze foto's zijn zijn eerste en tweede dag:
Nog een beetje blauw in de ogen:
Zijn grote (half)broer, Don Fascination (oftewel Beau) had ook deze geboorte kleur en ziet er nu zo uit:
klein upje hier: is er nog Palomino nieuws bij jullie? Mijn merrie is drachtig gescand van Eye Catcher. Heel benieuwd wat er uit komt maar heel veel duimen voor een palomino merrie.