@setekol. ze is nu inderdaad schimmel. Mijn vervolgvraag voor de mensen met kleurkennis. wat voor kleuren kan ik verwachten als ik haar laat dekken. haar moeder is schimmel vader zwart. Suena is een jaar echt valkkleur geweest.
Cynthia82
Geplaatst: 06-05-13 11:06
Nicole, dat beest van jou is veel te mooi!!
Mijn valkje gisteren, voor het eerst met haar voetjes in het gras
Oké, ik ook eentje dan. Van mijn valkje en haar eerste kennismaking met haar (palomino)broer
matasja
Geplaatst: 13-05-13 18:09
die van mij is denk ik ook een sooty buckskin??, op haar paspoort staat valk, haar hoofd en liezen zijn licht valk, en de rest word nu donker met lichte appeltjes beetje lastig te zien aangezien ze nog in haar wintervacht zit.... kont is wel al zo goed als kaal( vandaar dat ik daar de appeltjes zie), benen zijn nu ook al zwart aan het verkleuren nu het haar eruit valt, en als ik er winterhaar uitpluk is het ook op de ene plek licht en andere plek bruin/zwart. ben zo benieuwd hoe ze word
Geweldig Nicole! Hij is prachtig! Wil hem snel een keer fotograferen
Dank je wel! Hij is echt een prachtige zwaan geworden! Ben ik zo blij mee! Je mag hem altijd op de foto zetten zal heem eerst ff leren dat ie op vreemde lokatie niet aan mij moet plakken, want portret was gisteren niet echt goed gegaan meneer vond best allemaal spannend.. Later ging wel maar wou nie echt stil staan
Laatst bijgewerkt door Nicole op 20-05-13 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt