Ja ik vind het ook een heel gaaf paard. Ik rij hem en ga misschien wedstrijden met hem rijden maar dat is even afwachten of hij van het zomer met dekken nog te rijden is. En volgend jaar ga ik de ibop met hem rijden. Verder is het een heel goed paard met mooie ruime gangen en makkelijk te buigen dus niet net zoals heel veel friezen die recht door een bocht gaan. Ook heeft hij een heel lief karakter en wil graaf voor je werken.
racinggirl
Geplaatst: 09-03-12 11:50
Hier mijn paint hengst Ice.
_Cher
Geplaatst: 18-03-12 23:25
Wauw zie echt hele gave voorbij komen hoor! Marije die van jou is echt prachtig.. als ik ooit nog een keer een veulen wil fokken zou hij zeker in aanmerking komen!
Maaike is een Kwpn merrie uit een concorde vader. Ze is 1.71m En 4 jaar
Daaphh
Geplaatst: 09-04-12 22:15
Mijn knappe pony
marijeD
Geplaatst: 18-04-12 23:34
We zijn zo blij hebben vandaag te horen gekregen dat bonte Lotti homozygoot bont is want hij is getest en fokzuiver bont zonder vosfactor! Uit een Friese merrie altijd een zwartbont veulen! En voor iemand die hem wil volgen hij heeft ook zijn eigen facebook
Gisteren van Pipje ook weer even een paar foto's geschoten.. Wat een koppie hé!
nenahdm
Geplaatst: 20-05-12 11:46
Ik heb ook nog een Pinto gehad, weer spijtig genoeg weg gedaan.. het was nogal een problemen paardje, te sterk voor mij toen en naar waar hij is.. weet ik nu echt niet
Bij wie Navar hier loopt, weet ik niet. Ik wil hem zo graag terug.
Hier staat hij bij mijn ander paardje die ik gelukkig nu nog altijd heb
Hier is nog een fotootje van zijn mooie bijzondere vlek..