Heel veel sterkte Chefspecial, vreselijk om die keuze op zo’n jonge leeftijd al te moeten maken voor haar
Hier gaat mijn oude dame ook ineens achteruit. Ik ga binnenkort de dierenarts even vragen om een keer te komen kijken wat zij ervan vindt want ik wil voorkomen dat het lijden wordt
YvonneV
Geplaatst: 09-11-24 00:26
Onze valk hengst afgelopen dinsdag.
Onze valk RUIN vandaag op de kliniek
Onze valk heeft roodbruine benen. Zijn er hier meer die dat hebben?
Op zich is het goed gegaan Maar zijn ene bal was niet ingedaald. Hij zat of in het lieskanaal of in de buik. Gelukkig zat hij in het lieskanaal anders moest zijn buik open en 4 weken boxrust nu 10 dagen boxrust.
Ze zouden vanmorgen bellen wanneer hij weer naar huis mag. Net zelf maar ff gebeld. Hij heeft iets verhoging dus ze willen hem nog dagje houden.
sallinara Die van jou heeft echt een hele lieve/fijne blik zeg.
YvonneV: Zo leuk die sneeuw! Lekker spelen
Met het winterse weer een heerlijke bos rit gemaakt, mijn goud Ik heb hem vanaf 1,5 en inmiddels 4,5 jaar en dit soort dingen nu kunnen doen is echt zo heerlijk. Hij vind ook echt alles leuk. Hij is niet altijd even makkelijk qua karakter maar ondertussen leren we elkaar steeds beter aanvoelen en vertrouwen.
MallyBelly
Geplaatst: 17-02-25 15:05
Dit valkje lijkt op het moment meer een schimmel Rond de ogen en overgang op de benen verraad toch echt een goude kleurtje. Veder nu helemaal grijs.
Dorien66
Geplaatst: 23-02-25 10:56
Grappig, die van mij is in de winter juist heel donker: