Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wel leuk paard verder, maar past dus niet echt in het topic

Ik vind het erg interessant om te horen wat jullie er van denken. Ik wil met haar gaan fokken ja. Het plan was inderdaad al dat we haar daarom zeker willen gaan testen. Juist omdat ik niet de verkeerde combinaties wil maken! Maar voor het zo ver is won toch mijn nieuwsgierigheid het om eens te vragen

DubbelDun schreef:Nee nooit getest en ze is nu 21 dus dat hoeft van mij ook niet meer zo nodig
jolandje schreef:ik heb wel eens een veulen gefokt die was effen valk, maar omdat de vader tovero was hebben we toch een testje gedaan en zij bleek echt frame te zijn, na lang zoeken vonden we een paar witte haartjes onder de kin
Ik test mijn veulentjes uit onze overo merries ook gewoon altijd (tenzij het overduidelijk overo’s zijn
)

Sorrel frame overo. Dochter van Especial Diamond (de zoon van like A Diamond en was het paard van Andrea Fappani waarmee hij ook in de wedstrijden heeft gelopen) en de moeder is van Spat Olena. Reining/Cutting bloedlijnen, precies zoals ik altijd al wilde!

(dit veulen is 5 jaar geleden geboren en inmiddels een volgroeide Paint die wordt uitgebracht in de reining. Ze is verkocht naar Spanje)
(Op deze foto is het een jaarling, maar dit is Nova haar een jaar oudere broer. Inmiddels is hij dus 2. Ook hij zal worden uitgebracht in de reining in de toekomst).