Sinds een paar maanden heb ik een palomino merrie genaamd Sundance, hoewel, haar echte naam is Fairwood Express

Wat een mooie palo's komen er voorbij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suffie schreef:Ja, ik wil er heel graag bijhoren! Na heel veel ellende met het fokken van Haflingers en paarden besloten om toch nog een keer een merrie te laten dekken. Bewust voor een pony gekozen, vanwege de maat van de merrie, het dekgeld en voor deze pony vanwege zijn geweldige bewegingen gecombineerd met karakter. Het doel was een leuke E pony voor mijn dochter te fokken in de hoop dat ik ook nog mee zou kunnen rijden.
Helaas werd mijn merrie niet drachtig, dus gingen we over naar ons noodsenario. Mijn 4 jarige werd gedekt, hoewel de bedoeling was om haar eerst lekker te gaan doorrijden. Ze was meteen drachtig.
Op 8 juni 2015 werd er een geweldig mooi merrieveulentje geboren met de kleur waar ik alleen maar van kon dromen. Alles was compleet en ik besloot meteen dat Dunja een blijvertje werd en niet voor mijn dochter, maar voor mijzelfDe moeder van Dunja is 1.80m, haar vader is Don Carino du Bois en ze is inmiddels gemeten als paard. Er zullen nog wel wat centimeters bijkomen.
Inmiddels is Lara, de moeder van Dunja, weer drachtig. Dit keer van de ponyhengst Cassanova du Bois, dus misschien volgend jaar weer een palomino?
[ [url=m/wQ4kSm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uObUKQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/J3V1oq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TUsLox.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I5swKo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e5A60K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rk6t8q.jpg]Afbeelding[/url] ]