Prachtig! Ik zag hem al op Facebook voorbij komen omdat iemand hem likete
Anoniem
Geplaatst: 28-09-16 19:25
Heel mooi inderdaad!
Mijn nieuwe aanwinst, een mushroom NSPS hengstje! Speelkameraadje voor mn PRE en onze nieuwe grasmaaier voor naast de rijbaan, maar dat maakt hem niet minder leuk
Hier ook maar eens binnen blieken. Wat word Moun gaaf!! Nu begint die echt hengst te worden!
Ook zag ik wat bekende paardjes voorbij komen. Blijft toch leuk he die kleurtjes..
Nou ik ben gisteren naar de paardenmarkt geweest en met een 2 jarige? silverbay hengst thuis gekomen van nu 1.58. Dierenarts komt morgen voor hem want hij is erg mager,slap, aan het wisselen dus vandaar ook de vraag of hij wel echt 2 jaar is want zijn paspoort is pas maandag aangemaakt voor vervoer... Magoed toch even een foto van hem:
Er zit wel een leuk kopje op, wordt vast een gaaf dier eens ie goed in z'n vel zit !
KittyDylan
Geplaatst: 29-09-16 20:47
Ik denk dat hij heel leuk word als hij wat uitzwaart Dustinlover!
Hier mijn merrie vandaag, 15 maanden nu.
ingaa
Geplaatst: 29-09-16 20:59
Moun en Flur zijn gaaf! Denk dat die silverbay een heel mooi beestje gaat worden.
Beth vandaag stukje geschoren, als het overdag kouder wordt scheer ik haar helemaal nu kan ze overdag nog zonder deken lopen. Verbaas me iedere winter weer over de kleur die eronder zit, die houd ze dan ook een maand of drie.
Djoena
Geplaatst: 30-09-16 08:18
Gekke kleur he zo na het scheren ) Leuk paardje!
DL gaaf! Die zal na wat TLC wel mooi opdrogen!
Nyckle heel leuk!
Wauw Moun!!! Om op te vreten
Kitty gaaf!
Hier een filmpje van Ragnar die mee is op wandeling en zijn mama mist hihi
Wat een leukerd. Lijkt valk, wat is de kleur van vader? Neem aan dat moeder bruin is?
KittyDylan
Geplaatst: 01-10-16 08:50
Moeder is bruin inderdaad, hoe vader geboren is weet ik niet, maar die is nu schimmel. Ander veulen van de hengst dit jaar bij deze fokker is trouwens wel overduidelijk valk geboren.