tweety_be schreef:Gave foto's weer, heerlijk om al die kleurtjes te zien! Kreeg nog een foto vanuit de opfok van Wilson. Combinatie van aparte kleurtjes hier Dacht, ik deel hem even [ [url=m/b07Rmm.jpg]Afbeelding[/url] ]Wie benoemd de kleuren even voor me?
De linkse vooraan is mijn classic cream champagne Wilson, de rechtse is buckskin (valk) en de achterste is palomino.@Tribunals, bedankt En gave foto van jouw Jackson! Die vlecht staat hem goed.@Set_Elkol, heerlijke foto's weer van Ilya!Owh Robynn,wat een schattige foto van Ragnar. En lol, een glimworm haha die heb ik nog niet gehoord
Ik ga toch maar een wat minder genante plaatsen als jullie het niet erg vinden Onze grote trots Guess Who (dunskin)
Oh wat een pracht paardjes, ben stille mee lezer.Heb twee shetlander veulens met apart kleurtje al zeg ik het zelf.
Fay al 10 dagen onder zadel. Video van vanmorgen. Ze blijft het werk als licht aanzien (alhoewel er nog aan conditie gewerkt moet worden ... ze is als modder vet afgeleverd )https://youtu.be/N6Nuvh6_RLA
Set_Elkol schreef:Stille meelezer je hebt je veulens al meerdere keren geplaatst. Guess Who Knapperd zeg Kitty!Jaa maar ik lees mee maar reageer niet veel..
Guess Who is prachtig Onze Grullo IjslanderHaar date een Ijslandse hengst Silverbay Onze Buckskin Nord Svensk merrie Silver Buckskin Skyrim ,3 maanden oud