@Set_Elkol Die van mij heeft ook witte haren.. We weten alleen nog niet wat het is.
@Belker Zo, die is echt donker!
Set_Elkol
Geplaatst: 01-03-15 23:38
kan ook rabicano zijn misschien, ik denk het wel. op je tweede foto op de vorige pagina is dat goed te zien.
KellyDV
Geplaatst: 01-03-15 23:44
Set_Elkol schreef:
kan ook rabicano zijn misschien, ik denk het wel. op je tweede foto op de vorige pagina is dat goed te zien.
Ja dat wordt idd vaak gezegt. Ze heeft het op bovenbenen ook en op buik ook. Maar dat zijn maar een paar haren.. De moeder heeft ook een aparte vlek op de kont.
Ja ik denk dat moeder ook rabicano heeft aangezien ze ook wit in de staart heeft lijkt het. Mooie merrie trouwens hoor die vos!
KellyDV
Geplaatst: 02-03-15 00:39
Set_Elkol schreef:
Ja ik denk dat moeder ook rabicano heeft aangezien ze ook wit in de staart heeft lijkt het. Mooie merrie trouwens hoor die vos!
Hihi ja idd! Dit jaar wordt ze geinsemineerd van de Cremello hengst Goldstar de Bois en dus 100% Palomino veulen, ben heel benieuwd of het veulen het ook mee krijgt en of ie heel donker is door de Sooty!! [ITP] Een buisje wat uitgroeit tot een goedgekeurde hengst
Alleen de hals is zo donker. De kont is licht. Hij gaat van beige met zilvergrijs naar donker naar goud naar bruin goud om weer richting. Beetje een toverbal.
alyel
Geplaatst: 02-03-15 22:50
Al een voorsmaakje... Ik kan denk ik pas donderdag mooie foto's maken. (Gsm maakt in de gangen echt geen mooie foto's en moet morgen en woensdag tot half zes werken... dus dan is het weer te donker om hem op de foto te zetten )
Zzzzebra..
Set_Elkol
Geplaatst: 02-03-15 22:54
mooi! ik zag het al op facebook. hij is best glad nog zo! Ilya is teddy
Wowie ja echt super mooi! Ik had gehoopt dat mijne ook Zilver had maar helaas Heb het getest. Haha!!
Set_Elkol
Geplaatst: 03-03-15 13:26
Zijn kleur was lange tijd een verrassing, bijna iedereen dacht vos of palomino (al was dat genetisch onmogelijk met een EE vader). Zijn donkere oor-randjes verraden hier dat er iets anders in het spel was.
Hij is getest Ee Aa NZ NCr en niet schimmel gray NN
Fotsy
Geplaatst: 03-03-15 13:36
Lang leve het testen en hij wordt alleen maar mooier
hihi wat een leuke reacties! ik vond het kleurverloop erg leuk om te zien bij hem van vossig veulentje tot wat hij nu is vooral aan de hakken en de benen was het goed te volgen: