Ik vind de hengst gewoon ook vos lijken op z'n veulenfoto... Moeder zou best palomino kunnen zijn maar alsnog blijf ik bij dat die hengst gewoon vos is... Tenzij ze hem op kleur heeft getest... Anders vind ik het gewoon liegen
Dan vind ik het behoorlijk apart dat ze hem als een palomino aanbieden.... Hij is totaal niet typisch palomino en zonder kleurtest is het gewoon soort van liegen want je weet het niet. Als hij nou duidelijk palomino qua kleur was oke, maar dat is hij niet
ik weet dat hij nog steeds palomino kán zijn maar het is raar om hem zo aan te bieden als er geen zekerheid is, toch?
Peterina
Geplaatst: 26-02-15 14:39
Set_Elkol schreef:
ik weet dat hij nog steeds palomino kán zijn maar het is raar om hem zo aan te bieden als er geen zekerheid is, toch?
Zo wordt er HEEL veel aangeboden dat niet kleur recht is ....
Diane_Basje
Geplaatst: 26-02-15 14:43
Mijn merrie draagt flaxen, sooty en roan. En ik denk ook splash, want ze heeft een blauw oog maar verder geen aftekeningen
Haar zoon uit een hengst zonder flaxen
Fotsy
Geplaatst: 26-02-15 15:09
Ben niet zot van roan maar haar zoon is Zo wordt er jammer veel aangeboden inderdaad maar soms is het best moeilijk om te zeggen als ze niet getest zijn. Zo mijn valk merrie, getest dus geen discussie, sooty doet soms rare dingen
Bwa, zijn zebrastreepjes langs de schoft en de zwarte vlek zijn altijd heel goed zichtbaar zijn benen zijn idd zwart zwart... Maar toch zie je er naar de bovenkant toe wat grilligere vormen in :p
Heb al eens eerder foto's getoond van mijn merrie. Nu heb ik haar manen afgeschoren omdat ik alles er uit kon trekken van de halsdeken. Groeit snel terug, maar nu zie je echt heel duidelijk de Zwarte haren er door heen zitten (Vos merrie).
Is dat ook de Sooty?
Fotsy
Geplaatst: 01-03-15 21:53
heb je nog een andere foto waar je paard in zijn geheel opstaat?