@CrazyCat, het is idd geen makkelijke kleur om op foto te krijgen. Het grappige is, dat hij van kleur lijkt te veranderen naar gelang het licht op hem valt. Soms lijkt hij zilverkleurig en andere keren meer goudkleurig. Ben heel blij met de foto's van Minh Dan, ze doet dat echt geweldig!
Wauw hij is heel gaaf! Erg mooie foto's ook in der daad
Coloured
Geplaatst: 08-07-16 01:12
classic champagne merrieveulen
Ine23
Geplaatst: 08-07-16 10:30
Ik heb weer een tijdje niet bijgelezen hier, wat een mooie paarden hebben jullie toch allemaal
Nova Machtig mooi dier!
chimello, wat een super leuke groep jaarlingen! En dan nog allemaal 'speciallekes'
Wat een prachtige foto van Ravi, xElienx! Hij heeft een super leuke blik in zijn ogen!
Knappe Ilya, echt net Spirit met een extra beetje zilver
Mooie dieren Fotsy, ik vind de kleur van de valk echt prachtig! En dat kleintje is super schattig.
Gefeliciteerd nog Sjintoo met de verjaardag! Ben benieuwd of die kleur de komende jaren nog verandert .
Leuke foto's van Fflur! Halster heeft hier ook lang geduurd voordat dat vanzelf ging. Gekke is dat vliegenspray gewoon zelfs los dan weer nooit een probleem heeft gevormd... Paarden
Die droogt vast mooi op butengeweun! Leuk dier!
Ragnar is een plaatje. Hij mag blijven?
Mooie foto met Santos! Wat heerlijk dat je dat al kan met 3 weken zadelmak.
Jackson blijft ook erg knap, super mooi hoe zijn kleur oplicht in de zon.
Prachtig dier, MightyJoe !
CoreMeltdown, wat een leuke 'vlek'. Ik vind het echt heel bijzonder, super mooi.
Wilson is prachtig! Wat een mooie foto's, ben benieuwd naar een topic.
Gefeliciteerd Coloured! Die classic champagne kleur is echt om bij weg te dromen!