Dus E, A, Cr zijn de meest voorkomende, maar als er in de ouders schimmel zit wil je ook G weten en bij aparte kleurtjes als Silver en Champagne al helemaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Ik zie dat Wageningen een stuk aangenamer geprijst is als Animal Genetics
https://www.vhlgenetics.com/Webshop/Tes ... kleur.aspx
93 inkl BTW tegen 240, dat scheelt nog al
timokyana schreef:Duidelijk, compleet dus
jolandje schreef:wat zijn dunskin en dunalino eigenlijk voor kleuren? heeft iemand daar een voorbeeld van? ik had deze mogelijkheden als ik mijn buckskin merrie met een red dun hengst zou dekken
mooney schreef:jolandje schreef:wat zijn dunskin en dunalino eigenlijk voor kleuren? heeft iemand daar een voorbeeld van? ik had deze mogelijkheden als ik mijn buckskin merrie met een red dun hengst zou dekken
Dunskin is bruin + crème en dun (dus wildkleur valk ). Dunalino is de vos variant (dus wildkleur palomino)
Plaatjes via Google:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
DIt zijn wel de hele duidelijke, vooral bij dunalino zijn de aalstreep en zebra strepen nog wel eens lastig te zien .
Luna2006 schreef:Ik ga maylinn hier ook nog eens plaatsen. Ze zou normaal zwart moeten zijn volgens haar papiertje. Ze is als veulen muisgrijs geboren, en daarna bruinig geworden. Toch ziet ze der heel anders uit als mijn zwart merrieveulen toen die als veulen de wintervacht in ging. grootvader is smokey black, vader zou het dus ook kunnen zijn.
[ [url=m/9ffcTT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nKoOKx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xYNeV7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Luna2006 schreef:Luna2006 schreef:Ik ga maylinn hier ook nog eens plaatsen. Ze zou normaal zwart moeten zijn volgens haar papiertje. Ze is als veulen muisgrijs geboren, en daarna bruinig geworden. Toch ziet ze der heel anders uit als mijn zwart merrieveulen toen die als veulen de wintervacht in ging. grootvader is smokey black, vader zou het dus ook kunnen zijn.
[ [url=m/9ffcTT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nKoOKx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xYNeV7.jpg]Afbeelding[/url] ]