Snowcap is het sowieso niet, die hebben echt een helder wit shabrak op de kont zitten. Snowflake zou nog wel kunnen, maar het kan ook een 'gewone' marmerbonte zijn die verkleuren vaak in stappen.
Warboel
Geplaatst: 09-06-16 13:02
Ik rijd een buckskin Quarter bij die ook frosting in z'n manen heeft En heftige appeltjes heeft
xColorCross
Geplaatst: 09-06-16 13:20
mooney schreef:
Snowcap is het sowieso niet, die hebben echt een helder wit shabrak op de kont zitten. Snowflake zou nog wel kunnen, maar het kan ook een 'gewone' marmerbonte zijn die verkleuren vaak in stappen.
Neigt inderdaad het meest naar marmerbont.
Gave kleur, Warboel!
Leonyvk
Geplaatst: 09-06-16 13:22
mooney schreef:
Dankje voor de heldere uitleg!
chimello
Geplaatst: 12-06-16 14:46
Wat een prachtige QH warboel!
Heel genant baasje maar ach Cella, (dunalino en deels llama)
Knappe bokken Chimello, erg gaaf die eerste met die bles?
Gefeliciteerd met Fflur
Jackon:
Wintervacht is er aan de voorkant en hals helemaal af nu, maar als je goed kijkt zie je dat er vanaf de schouder en schoft nog ietwat langere haren zitten.
Het is inderdaad die met de witte staart. Haar manen zijn zwart, staart is zwart met wit en haar vacht is hellemaal chocolade bruin. ( benen dus ook). ze is ook zwart geboren.
Ik heb het idee dat ze sinds kort heel licht een iets donderdere streep heeft op haar rug.
nee niet getest ben ik voorlopig nog niet van plan omdat het niet mee zit met onze andere paarden wat veel geld kost. hadden sperma besteld in spanje voor onze pre valkje. dat was binnen gekomen maar is mijn dierenarts het vergeten dus was het overstuur.. duur grapje.