Leuke 'Smelfie'! Hahah Nessie wat een prachtig veulen Jack z'n oren zijn mooi Prachtig veulen ook butengeweun! Donkere palomino heb je Piekosjj. Staat mooi in contrast met zijn manen!
Mijn paard had dat ook tot hij een jaar of 4 was en toen was het ineens weg. Nu wel af en toe een witte haar, maar niet meer zo mooi als toen. Ik heb hem alleen laten testen op creme (wel) en schimmel (niet), dus wat er nog meer achter zit weet ik helaas niet.
Ik zie je nooit meer in het topic voor paarden uit 2014. Geen behoefte meer aan? Ik post ook nooit wat hoor. Maar lees wel af en toe nog mee. Mijn twee jarige mag echt voorlopig nog lekker kleuter zijn dus er valt ook weinig te updaten elke keer.
Ik ben zelf ook heel benieuwd naar de Moun baby's van volgend jaar
Fotsy
Geplaatst: 01-06-16 20:11
ragnar is heel knap
leuke smelfie
wow heb je die zadelmak gemaakt terwijl ze drachtig was ice? ik zou hier ook eentje willen laten leren maar misschien is terug drachtig en dan durf ik het niet
Nee Fotsy toen was ze nog niet drachtig. Was in januari al begonnen maar ookal zou ze drachtig zijn zou ik het alsnog aandurven. Als het in rust gebeurt is er niks aan de hand!
Tribunals
Geplaatst: 01-06-16 22:34
ben benieuwd wat voor prachtig veulen daar uit zal komen icecrystal