Ik ben niet zo'n kleurenexpert, maar ik ga voor bruin.
Zie zwart in de manen en staart en als het veulenhaar er af is kan er een hele andere kleur tevoorschijn komen.
In ieder geval, ik ben heel benieuwd. :-D
Suzanne F.
Geplaatst: 02-05-23 09:51
Ik ga voor vos, een peper en zout vos. Geen idee wat de officiële benaming daarvoor is maar ik kende er eentje die wat donkerder vos was met peper en zout kleurige manen.
Ik ben denk ik team vos. Vind de manen en staart niet echt zwart, maar koffievos.
Heel benieuwd wat het wordt, of is eigenlijk
_Tarzan
Geplaatst: 02-05-23 12:47
Bruin Hij is geboren met donkere oogleden en neus en donkere manen en staart. Een koffievos of andere tinten vos worden als gewone vos geboren hoor, die kleuren later pas door.
Ik stem ook mee. Ik was team vos en ondanks dat ik door alle kenners over genetica ben gaan twijfelen blijf ik toch bij mijn eerste ingeving. Wel zo fair vind ik ook
Ik heb gisteren nog wat foto's gemaakt van zijn verkleuring op dit moment.
En deze gewoon omdat ie mooi is
996981
Geplaatst: 03-05-23 10:02
De toef is toch echt niet bruin of zwart maar voskleurig, net als de manen. De staart heeft echt veel licht erdoor en ook de puntjes van de oren zijn niet zwart. Nog steeds team vos hier
Ja, ik twijfel nu een beetje door de grijze vlekken op de benen maar je zou dan ook idd zwarte oorpuntjes verwachten en die zie ik niet. En de toef is nog steeds vos Nope still team vos