Jack blijkt ook een toverbal te zijn in de verharingsperiode
De wintervacht begint er nu eindelijk echt af te gaan. Doordat hij een deken op had heeft zijn lichaam geen hele dikke vacht, maar zijn hals wel. Hij verkleurt altijd zo raar: voornamelijk bij zijn hals wordt hij echt roodbruin. Aalstreep/contourshading wordt zichtbaar, billen worden ook donkerder en zijn zwarte benen worden weer 'hoger'. Zodra hij weer helemaal in zijn zomervacht zit is al het donkere overal weer weg. Ik vind het zelf nooit zo mooi, wel bijzonder.
Rood bruine schouder/hals:
Aalstreep/contourshading:
Hier zit hij alweer een stukje in de buurt van de zomervacht, het onderste lichtste stuk:
Mijn valkje begint ook steeds meer winterhaar te verliezen.. ben heel benieuwd wat voor kleur ze straks in zomervacht heeft. Ze is nu 1, dus het wordt de eerste keer Hier met mijn zoontje (en haar moeder en halfzusje van dit jaar)
Moun was getest, toch? Dan zou ik toch nog eens opnieuw testen, ik vind het zelf ook enorm raar. Hij is prachtig, dat alleszins wel
Knappe valkjes weer!
Spannend om zo de eerste keer te zien hoe ze verharen he, dat heb ik nu ook met de mijne
Jack heeft imo echt een gewéldige kleur!
Super leuk halster voor Flur!
Mijn witte palomino kleurt enkel donker als ze nat is of de zon niet meer fel schijnt, altijd zo zonde . En de haren die groeien na wondjes zijn ook donker, maar die verbleken altijd snel. Misschien is zij ook zo'n verborgen schimmel
En dochter Lilith
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-16 14:00
Lilith
Ilya heeft een hele reeks nieuwe witte manen, ik ben zo dolblij!
De highlights staan Ilya goed zeg! Weer 'ns een foto van de knappe palomino man, helemaal in zomer tenue dit maal. Goud van uiterlijk maar ook echt van karakter, 't is me toch 'n grapjas!