EmmaVZ schreef:Was Wild Bay niet A+ en Seal Brown At?
Volkomen gelijk! Mijn excuus!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Peterina schreef:EmmaVZ schreef:Was Wild Bay niet A+ en Seal Brown At?
Volkomen gelijk! Mijn excuus!![]()
![]()
![]()
![]()
DubbelDun schreef:Zou A+t of At+ ook mogelijk zijn
) 
mooie kleurtjes komen hier voorbij
.

LordLiberty schreef:Sooty kan weldegelijk, lopen behoorlijk wat haflingers rond die het hebben. En volgens mij kan een cremello ook wel sooty hebben. Maar idd zullen de veulens uit die combi palomino zijn.
Maar bijv sublime spontee, is cremello. Hoe kan Fiore dan een valk zijn? Of is Sublime dan een perlino?
christaerik schreef:hoi
een vraagje aan de experts;
wat zijn de kleurkansen voor een haflinger x cremello. altijd palamino? maar kan je dan ook dun,sooty of splash krijgen?
moeder is de haflinger. die heeft toch ook een verdunning gen toch flaxen?
ouders van de cremello zijn beide palamino's.
heeft het zin om de cremello te laten testen of niet?
Ik dacht dat het een cremello was
Ik ben sinds kort in het bezit van een hengstveulen en ben benieuwd wat jullie er voor kleur aan zouden geven, cremmelo of perlino? In het paspoort staat cremmelo aangegeven maar ik twijfel toch vaak of het geen perlino is. 

als beide ouders heterozygoot zijn voor een gen KAN een veulen homozygoot worden , maar alleen als beide ouders het ook doorgeven. Je hebt van beide ouders 50% kans op doorgeven. Dus 25% kans op niet, 50% kan op wel en 25% kans op homozygoot. Je hebt dus 75% kans op doorgeven.