19 april was ik jarig en op die dag is Geronimo grote broer geworden!
Dit is zijn half broertje (zelfde vader, andere moeder) :
Ik vind hem best apart donkerbruin of zien jullie niets geks?
Ik hoop overigens dat hij wel thuis hoort in dit topic want hij is dus appaloosa
Toen we met merrie en veulen naar stal liepen besloot Geronimo over het hek heen te springen en toen heb ik definitief besloten dat hij gecastreerd gaat worden, volgende week donderdag is het zo ver! Ik heb wel wat medelijden met hem, arm knulletje
Geronimo zelf begint weer ineens heel erg snel witter te worden! Ben benieuwd hoe dat hij uiteindelijk wordt!
Tribunals
Geplaatst: 22-04-16 10:00
Stuk voor stuk weer prachtige paarden, dit wordt langzamerhand mijn favoriete topic
WoW ben je een toertje gaan doen? Weg van de groep, hemels en dan dat zicht Wat een knapperd blijft het toch, ik ben en blijf fan, mijn nr 1 hengst
Piekosjj
Geplaatst: 24-04-16 20:18
Eindelijk kan ik ook weer iets bijdragen hier! Wij hebben nu namelijk sinds een week een hele knappe palomino man op de yard staan, inclusief appeltjes
Wat een heerlijk koppie zit er op! Ilya blijft ook leuk.
Marleen_vA
Geplaatst: 25-04-16 15:04
Set_Elkol schreef:
Wat lief die eerste foto ook! Ik vind hem echt prachtig.
Dankjewel ben ook erg blij met hem.
idylle
Geplaatst: 25-04-16 15:23
Wie kan me vertellen welke kleur dit is? In haar paspoort staat vos, alleen vind ik het nog het meest op zilver bruin lijken, alleen mist ze daar volgens de theorie weer de donkere benen voor. Dus wie o wie kan me uit de brand helpen en vertellen welke kleur ze is? Alvast bedankt!!