Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nine1987 schreef:Even een kleine update voor iedereen die t leuk vindt..
Ik was aan t twijfelen om dit jaar met wildwouds nico of met rhydaman te dekken..
Nu kan ik zeggen dat t hem allebei niet ging worden..![]()
Een tijdje nadat ik hier om eventuele kleurtjes vroeg, ben ik met mijn merrie naar de kliniek geweest, omdat ze ondanls het werk toch erg dik bleef..
Nou, hier is waarom: (vader helaas onbekend)
[ [url=m/tzRozn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet verwacht, niet gepland, maar zeker niet minder leuk!!
Mijn cremello veulentje Pearl's Karma (is a bitch) 15-03-2015
Ik heb hier geroepen dat ik ABSOLUUT geen blauwoogje wilde.. En nu ik dr heb.. Ben ik smoorverliefd..
keona schreef:Voor zo ver ik weet is fewspot toch de enige homozygoot van de appaloosa's
maar inderdaad er zijn appie,s die enkel wat stipjes rond de mond of geslachtsdelen hebben en de hoefjes gestreept.en ze kleuren vaak door op latere leeftijd
Citaat:Snowcap
Paarden met het patroon snowcap zijn homozygoot appaloosa. Ze hebben een gekleurde voorhand en een witte deken over de achterhand. Deze deken kan erg in grootte verschillen. Zo kan het blijven bij enkele witte vlekken op de kont, maar de vlekken kunnen ook uitgroeien tot een bijna volledige deken. Bij een snowcap verlopen de randen van de witte deken niet vloeiend en zijn er geen basiskleurige stippen op de deken te zien. Ook zijn er op de rest van het lichaam heel weinig tot geen witte vlekjes te zien