Ik hoop dit jaar (naast dus mijn valkje Spririt) nog wat bijzondere kleurtjes te krijgen. De moeder van Spirit is "gewoon" zwart panterbont, maar is gedekt door de palomino panterbonte Nimroos van Manda@bokt. Nimroos is ook de vader van het veulen wat mijn bruin fewspot merrie Dream verwacht. Dus met een beetje geluk nog 2 palomino of valkjes (en dan het liefst weer met de appaloosatekening) erbij dit jaar
Coloured
Geplaatst: 15-04-16 01:29
*links silver bay dun frame overo en rechts gold champagne*
Fotsy
Geplaatst: 15-04-16 07:33
Wow zeg wat een bijzondere kleurtjes duiken hier ineens op.
Knappe valkjes, heel bijzonder hoe die zo hard kunnen verschillen
En mooie champagnes
Chimello
Ja set vond het ook ineens opvallend zo veel nieuwe, welkom zou ik zeggen
Ik zag ook weer prachtige veulens voorbij komen, benieuwd hoe die uitgroeien.
Mijn smeerkees cremello
Caitlin_K
Geplaatst: 15-04-16 10:32
Wat een gave paarden! Dat Palomino veulentje Ben helemaal weg van de Champagnes en die Silverbay is ook erg gaaf. Ook een leuke valk zeg, en die Appaloosa (?) is ook erg leuk! Oh en die cremello
Hier mijn Zilvere prinses-haarbal, Ilayla. Het is iedere zomer een verassing hoe donker ze is. 'S winters is ze bruinig, maar ook op sommige plekken heel grijs. Zomers is ze grijs. Foto van gister
Mijn grullo Boots ook weer eens, hij krijgt appeltjes!
KittyDylan
Geplaatst: 15-04-16 11:06
Knapperds weer! En ook nieuwe erbij, leuk!! Coloured, wat een beauty's!! Boots is ook mooi! Heeft hij een maanoog?
Gisteren heeft mijn moeder foto's gemaakt van mij en mijn roantje. Ze word steeds witter. Er word er steeds mee gepest, dat ze schimmel word (ik heb het niet zo op schimmels)
Mijn baby afgelopen maandag hier ook maar even plaatsen! (palomino tinker hengst van zowat 11 maanden)
ingaa
Geplaatst: 15-04-16 19:12
Kwam ik ineens mijn pony tegen op facebook gisteren
Leuk dat er weer zoveel gave kleurtjes geplaatst worden! En wat een boel champies De tinkertjes vind ik ook ontzettend gaaf, hoe is het nu met je Bay Dun merrie Chimello?