Overigens was dit een valk zonder wit.
Men gaat er van uit dat er altijd iets van wit moet zijn (genetisch gezien) , maar bij sommige paarden is dat moeilijk terug te vinden.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
alyel schreef:De mijne heeft ook geen echt donker bruine ogen. Hij heeft nog steeds een blauwige schijn over zijn ogen, idd donker blauw... Het andere veulen bij ons op stal heeft dan weer wel echte donker bruine kijkers. Duidelijk verschil
Fotsy, kirrr hier op bokt heeft een paard met duidelijk groene ogen !!!Is een cremello quarter
set_elkol schreef:Er zitten hier meer mensen met cremello's he, ik vroeg me wat af over de ogen. Als ik in het donker bij de paarden kom zijn de ogen van mijn cremello echt een en al pupil, logisch in het donker. Dus heel veel zwart, klein beetje blauw. Net als mensen eigenlijk. Maar ik heb het gevoel dat ze ook schichtiger reageert dan, komt dat doordat ze misschien 'anders' zien of is dit onzin, en is ze gewoon anders doordat het avond/nacht is en donker..
keona schreef:alyel schreef:De mijne heeft ook geen echt donker bruine ogen. Hij heeft nog steeds een blauwige schijn over zijn ogen, idd donker blauw... Het andere veulen bij ons op stal heeft dan weer wel echte donker bruine kijkers. Duidelijk verschil
Fotsy, kirrr hier op bokt heeft een paard met duidelijk groene ogen !!!Is een cremello quarter
Groen is hij dan niet pearl