Er staan weer knappe paardjes erop. De Appa is ook heel mooi.
Fflur is goed aan het groeien volgens mij.
Anouk_H
Geplaatst: 23-02-16 00:20
Even een update over mijn pintaloosa hengstje! Ik had het idee dat hij meer behoefte had aan spelen. Hij stond met een hoogdrachtige shetmerrie (die overigens zijn halfbroertje/zusje draagt) en een fries samen. Af en toe nam ik Geronimo mee van de wei naar stal voor een borstelbeurt en daar staat nog een minihengstje maar die staat niet 24/7 buiten in verband met geschoren en verkouden zijn (gaat nu al stukke beter) waar hij altijd mee speelt maar het andere minihengstje toont weinig interessen. Dus ik kwam met het goede idee om Geronimo bij zijn vader te zetten. En dat ging best goed ze staan nu vredig maar in het begin werd er wat afgebeten en samen gerend (Geronimo beet vader niet andersom) maar nu is er vrede en ik denk niet dat ik mijn mannetje gelukkiger kon maken!
Vanaf 31 maart is Geronimo geen veulen meer maar een jaarlinger, waat gaat dat snel zeg!
Tribunals, jouw paardje is echt mijn droompaard Ik ben verliefd!
ingaa
Geplaatst: 05-03-16 11:08
Wat een knapperds allemaal weer
Beth mocht van de week even twee uurtjes zonder deken in het zonnetje, al dat losse haar zien kwijt te raken. Ze waardeerde het duidelijk
Fotsy
Geplaatst: 07-03-16 21:37
ingaa ik zie je foto's niet
tribunals knapperd en zo licht
leuke pintaloosa
en Fflurtje
mijn kleurenbende nog eens
binnenkort eentje erbij, of een valk of een palo of een smokey black, allez als ik de uitslag van Elsa's kleur heb, zou het er eventueel anders kunnen uitzien.