Sharon (zilverappel) wordt echt alweer donker. Best grappig om te zien zo, bovenkant begint al weer helemaal donker te worden (zomervacht), buik is nog wel licht en benen zijn wel weer donker. Benen zijn hele jaar donker namelijk. Hoofd is al wel echt mooi donker nu. Appeltjess
Vorige week was ze nog zo
Muis is nu juist super licht, ze geeft bijna licht in de zon . Terwijl ze in de zomer juist altijd donkerder is dan in de winter. Ze kijkt hier alleen wel een beetje zielig
Rennie89
Geplaatst: 20-03-15 00:39
BCD schreef:
Ja hij was van marianne
Ik heb em eens pp de foto gezet :p wou hem graag nog eens op de foto zetten maar was r ni van gekomen helaas
Komt helemaal goed, ga je haar ook laten scheren? Dan zien we misschien wat meer kleur
BCD
Geplaatst: 20-03-15 14:57
Ik stelde mij er ook vragen bij voor ik hem kocht De meeste foto's zijn van als hij nog bij marianne stond, maar heb nog nooit problemen gehad met zijn hoefjes. Hier een foto van een maandje geleden.
Fenrir
Geplaatst: 20-03-15 14:57
Shet van Sjintoo heeft inderdaad niet al te beste voeten. Vooral die achterste zien er niet uit (even op de andere foto's gespiekt). Maar zag dat je haar pas net hebt.
Die brindle heeft echt een leuk patroon, maar er mogen wel heel wat kilo's af Vind zijn hoeven er ook niet zo goed uit zien.
Moregn komt de smid. haar hoefjes zijn idd om van te huilen. Gelukkig is ze verder wel gezond. De DA heeft haar gisteren gezond verklaard
chimello
Geplaatst: 20-03-15 15:01
Heeft hij het al doorgegeven? Z'n kleur? Is niet erfelijk normaal toch? Weet dat er een raar gekleurd Arabiertje geweest is de kleur nooit doorgegeven heeft omdat het een mutatie was. Ik heb me te weinig ingelezen wbt mutaties enzo, maar ben wel benieuwd.
Fenrir
Geplaatst: 20-03-15 15:04
Sjintoo schreef:
Moregn komt de smid. haar hoefjes zijn idd om van te huilen. Gelukkig is ze verder wel gezond. De DA heeft haar gisteren gezond verklaard
Ik moest wel een beetje lachen om haar manen trouwens, model bloempot zo