Op het eerste oog lijkt het me een gewone vos, maar ik heb er geen verstand van, sorry Was fijn weer vandaag, dus even wat foto's gemaakt van de dames [KS-ITP] Kitty en Fflur: Genietend in het middagzonnetje
[EJL-ITP] Golden Cream Du Bois mijn sp(r)ookjeIk had me hier al een x gemeld, (doe niet zo vaak wat op bokt) maar nu een topic over mijn bijzondere pony.
Ja, dat is een stromende beek waar ze uit drinken en ook doorheen moeten van de ene naar de andere kant, hij vindt dat best leuk makkelijk beest.
Kei mooi Ratties4life, een echte toverbal! En mooie Ilya, wat staat hij daar toch prachtig. Heel leuke nieuwe aanwinst Calimero! Nicole, ze is ook zo mooi, had je dit jaar dezelfde combi gekozen? Fotsy, flaxen komt toch vrij veel voor bij quarters?
Blijft leuk, al die bijzondere kleurtjes! Mijn knappe kerel vandaag: Laat zijn manen mooi lang groeien, hij heeft zo'n ontzettend dikke bos! In 5 maanden zijn er al flink wat centimeters bij gekomen. Dag van aankomst, 2 juli:Vorige week: Vandaag:Overigens ook nog een leuke foto van hem gevonden, paar jaar geleden op de Hengstenkeuring
Knappe paarden hier boven!Deze keer maar een heeel klein beetje Arabisch bloed Set_Elkol.Hij is Lusitano x NRPS.