Ja he, een heel lief Arabiertje is dat. Hij heeft sowieso ontzettend leuke kudde-genootjes!
alyel
Geplaatst: 17-11-15 00:22
Prachtige creme-dames, fotsy ! Ik denk dat er maar weinig zulke donkere sooty valkjes zijn, ze is echt wel heel speciaal donker he. Lily is gewoon een barbiepaard !!!!
Ilya ziet er geweldig uit! Dikke vriendjes daar! Zou hij zo gelig blijven? Of denk je dat hij in de zomer wat bleker gaat worden?
Seker is een echte toverbol en ik kan niet zeggen wanneer hij licht of donker gaat worden! Momenteel heeft hij net het masker van zorro op, en hij wordt alsmaar zwarter!
Wel grappig dat zijn aalstreepje voor een stuk heel goed zichtbaar is, maar dan ineens vervaagd.. Zal er eens een foto van moeten nemen, echt heel vreemd, maar toch duidelijk aanwezig
Quarterbilletjes
Fotsy
Geplaatst: 17-11-15 08:50
dikke billetjes en inderdaad had ook al gezien dat hij zo zwart op zijn hoofd wordt, eigenaardig hoe valkjes kunnen veranderen maar Flo wordt nu ook altijd donkerder om dan in putje winter terug wat bleker te worden. Ben benieuwd hoe hij evolueert van kleur en welk hij uiteindelijk zal worden.
Ilya is getest Om uberhaupt zijn basiskleur te weten moest ik al testen aangezien hij hartstikke rood was, en ook wilde ik graag weten of hij inderdaad schimmel is.
Aa Ee NZ NCr GrayNN
hij heeft wel veel lichte haren maar hij is geen schimmel
Jammer van de manen, weet hoe k*t het is als veulens er niet vanaf kunnen blijven Maar het groeit wel bij
Kersvers uit Engeland, mijn eigen nieuwe aanwinst Shiki! (Ze is door transport een beetje vermagerd)
Ze is 1 van de 2 bay dun Tinkers ter wereld. Qua kleur mss niet zo speciaal voor menig persoon maar wij zijn extreem blij dat we haar hebben kunnen kopen
Jeetje je blijft tinkers hoarden , mooi dier (weer)
chimello
Geplaatst: 21-11-15 23:11
Eigenlijk hebben we haar al sinds april ergens gekocht, fokker wilde haar echter niet te vroeg afspenen, wat ik heel netjes vond. Aurora is een beetje in een opwelling gekocht Dit is wel echt de laatste hoor. We hebben stiekem wel nog iets op het oog (nog niet geboren) voor volgend jaar, maar dan moet wel onze cremello hengst eerst worden verkocht want meer dan 2 hengsten is te veel. En als het veulen geen hengstje is en/of niet naar wens dan kopen we het ook niet. Maar er is ook echt geen plek meer voor meer en de beurs is inmiddels ook leeg En dankje! Aurora is van mijn moeder maar Shiki is mijn project
KittyDylan
Geplaatst: 21-11-15 23:13
Wat een leuke Tink! Ook leuk dat ze zo'n speciaal kleurtje heeft.