Nee, ik haal ze niet door elkaar. Ik zeg alleen dat (ik persoonlijk) de kleur van een pearl + cream niet lijkt op cream + cream

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chimello schreef:Nee, maakt niet uit ik weet in grote lijnen hoe beide werken maar ik leer graag bij
Ik dacht even oh dat is interessant want daar heb ik nog niet van gehoord.
Dun met deze kleuren kan ik me wel voorstellen dat ze lichter worden omdat het dun ook ons paard sterk verlicht heeft, dat zou dan toch heel lichte kleuren moeten geven met en cream en pearl. Maar ik heb ze nog niet gezien dus geen idee
robbie88 schreef:heel stuk terug gelezen maar begrijp het nog niet helemaal. ik ben bezig met een paard aan te schaffen.. nu is de vader een pearl die altijd pearl veulens geeft. welke kleuren kunnen daar dan uit komen? of kenmerken? want lees steeds over lichte hoeven?( gaat om een PRE)
robbie88 schreef:heel stuk terug gelezen maar begrijp het nog niet helemaal. ik ben bezig met een paard aan te schaffen.. nu is de vader een pearl die altijd pearl veulens geeft. welke kleuren kunnen daar dan uit komen? of kenmerken? want lees steeds over lichte hoeven?( gaat om een PRE)