Ze is nu 2 1/2 jaar

En haar moeder die er ter lease staat met haar zilverappel hengstveulen van dit jaar

En afgelopen zondag Nova's vader gezien bij een andere fokker in Duitsland.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tribunals schreef:@ Faline, wordt ze nog donkerder of blijft ze zo? Ze heeft nu ongeveer dezelfde kleur als mijn valk(al is mijn valkje wel wat zwarter natuurlijk haha)
Stalhanzehof schreef:Dit onze Welsh B fokmerrie zilverappel-vos is het geen plaatje?;)[ [url=m/Ei6vAL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/omOmIu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0v0wPu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Faline schreef:Tribunals schreef:@ Faline, wordt ze nog donkerder of blijft ze zo? Ze heeft nu ongeveer dezelfde kleur als mijn valk(al is mijn valkje wel wat zwarter natuurlijk haha)
Ik moet nog afwachten wat haar wintervacht gaat doen. Ik hoop haar in de zomer inderdaad een beetje donkerder te houden. Champagnevacht reageert sterk op zonlicht, dus ik gooi er dan een uv deken op. (als ze iig door de winter heen donkerder geworden is)
Nina wordt in de winter altijd wel weer veel roder dus ik ben erg benieuwd. Rose heeft natuurlijk wel creme er doorheen en ik ben van de palomino's juist gewend dat ze veel lichter worden in de winter.
Jou valkje is ook prachtig trouwens