Niet meer in mijn bezit, maar dit was mijn grulloroan bonteGeschorenWintervachtZwartroan veulen (uit zilvervalk vader)
Set_Elkol schreef:[ [url=m/tu9shG.jpg]Afbeelding[/url] ][ITP] Ben jij, echt van mij?Wauw, wat een prachtige foto.
leuk Bones in zwart wit knappe Ilya, ik smelt nog steeds als ik hem zie speciaal dat grullobont en dan nog roan
Vind alleen haar maanoog zo raar omdat ze dat zwarte streepje erin heeft. terwijl de andere kant gewoon roze is helemaal. Zou je toch net geen pigment verwachten in het oog waar het blauw is?
Moet toegeven dat ik het nog niet vaak gezien heb die eyeliner in het oog zelf maar ik ben blij dat ze eentje heeft, maanogen zijn zo mooi! Dankje, helaas geen nieuwe foto's van Chazie verder Ze wilde niet meewerken...
Die foto van Sansa is echt heel mooi gelukt. Ik vind haar zoooo mooi Ook maar even gestemd op de veulen verkiezing!
Dankje! Ik zal is wat meer spammen, haha.Vandaag een hele mooie cremello merrie op de markt gekocht.Meet Lenthe: Ze is ongeveer 1.48m hoog en nog erg groen. Leuk projectje en de bedoeling is dat ze gewoon blijft
Nee, jammer genoeg zit er alleen een paspoortje bij. Ik heb ook echt geen idee wat er in zou zitten kwa ras.Ik denk dat ze eerst een beetje wat op moet knappen voor ik daar wat over kan zeggen. Dit is een foto van hoe ze op de markt stond.