Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Coloured schreef:DubbelDun schreef:@fotsy: dan is het toch wel interessant om te weten waar dat wit dan vandaan komt
Ik denk splash. Vaak zijn die witte voetjes zo recht afgesneden. Zou bij deze ook zomaar zo kunnen zijn. Of een andere vorm van sabino natuurlijk. Of tobiano zoals Tinnii zegt.
Tésten...
Fotsy schreef:Maar splash? Haar witte stokjes zitten vol zwarte vlekjes, hermelijnvoeten, alle vier, als je goed kijkt op de eerste foto zie je het ook.
takkie_muis schreef:Fotsy is ze drachtig dan? Vast overheen gelezen, mooie valk :d
Fotsy schreef:smokey cream heeft 2 maal een creme gen dus ook blauwe ogen net als perlino en cremellotakkie_muis schreef:Fotsy is ze drachtig dan? Vast overheen gelezen, mooie valk :d
Jep drachtig van een dunskin hengst AaEeCrN DnN dus wordt spannend kwa kleur. Als het veulen er eenmaal is zal ik zeker eens moeten testen want de kansen liggen zo bij elkaar dat je fenotypisch niet altijd kan zien welk kleur ze hebben.
Happinez die is palomino schabrakkenbont,
als ik het goed voor heb smokey Cream dun is dan zwart, dus buiten het testen zie je fenotypisch niet dat deze een dubbele verdunning heeft, toch?
Rowan je moet de link img/img nemen, misschien lukt het dan. Heb ook even naar moeten zoeken.
Je hebt soorten Sabino, en net zoals het toevallig is bij tobiano hoe groot de vlekken zijn is dit volgens mij ook bij Sabino, de ene keer enkel wit voetje de andere keer een buikvlek. Het wit op een paard wordt altijd door een extern gen veroorzaakt maar je kan nog maar 1vorm Sabino laten testen.
Fotsy schreef:Happinez die is palomino schabrakkenbont,
als ik het goed voor heb smokey Cream dun is dan zwart, dus buiten het testen zie je fenotypisch niet dat deze een dubbele verdunning heeft, toch?
Je hebt soorten Sabino, en net zoals het toevallig is bij tobiano hoe groot de vlekken zijn is dit volgens mij ook bij Sabino, de ene keer enkel wit voetje de andere keer een buikvlek. Het wit op een paard wordt altijd door een extern gen veroorzaakt maar je kan nog maar 1vorm Sabino laten testen.