Hier op de manege staan 2 valkjes, en heb ook een valk verzorgpaard gehad. Een prachtige kleur. Ben zelf vooral dol op de lichtgekleurde valken
zebra89
Geplaatst: 22-09-16 15:05
Wat een toverbal is storm toch ook...(zie vorige pagina foto van paar weken terug) nu is ie weer vreselijk 'valk' teerwijl hij 3 weken terug nog steeds witter werd, in de winter issie altijd 'poepgeel' zoals mijn stalgenoten zeggen
Soofiaaa wat een mooie kleur, ik hoop dat die van mij dat ook krijgt. Z'n hoofd is in ieder geval al wel zo
Fotsy
Geplaatst: 26-09-16 13:05
wow sofia knappe verschijning
cynthia wat ziet ze er top uit zeg, ze straalt ook
orrie de jouwe heeft de sooty ook heel erg te pakken dus zo bleek als sofia de hare zal die van jou helaas nooit worden, eerder meer iets zoals mijn valkje, wat ik soms wel wat jammer vind dat ze zo donker is
Warboel
Geplaatst: 29-09-16 07:27
Valkjes Ik rij een buckskin Quarter bij
snowdon
Geplaatst: 30-09-16 21:52
Ow leuk een valken topic!
Hier onze grote (kleine maat) trots! Phoenix from Snowville, zelf gefokt uit zelf gefokte ouders, dus helemaal leuk
Een luxere kleine Tinker/Cob hengst van nu 2,5 jaar.
Heeft Jou ook hoor. Ik zeg wel eens voor de gein dat hij precies 3 weken per jaar zomervacht heeft ( en dan nog is dat een best stug velletje ). Maar goed.. ik hoop door iets later te scheren dat ik het dit jaar met 2 keer scheren af kan, ipv 3 keer...
Manda
Geplaatst: 09-10-16 13:55
Leuk een valken topic, ik meld me ook aan, ik heb op moment drie valken, drie hele verschillende
Valk panterbonte hengst:
Valk sooty merrietje:
En een meer goudkleurige valk merrie:
De middelste is een dochter van de bovenste en onderste, apart he, dat er toch zo'n andere valk tint uit kan komen