Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Martje80 schreef:Donja schreef:Ik denk dat de fjord vader ook al geen zuivere fjord is geweest. Dit veulen mist de wildkleur.
Daarnaast las ik dat de vader 1.52m was en die maat fjorden zijn ook niet heel veel voorkomend.
Veel succes met haar TS, denk dat het een leuk diertje wordt als ze nog verder opknapt!
Tegenwoordig wel hoor, grote fjorden.
silvia58 schreef:pillow schreef:Jeetje wat ziet dat dier er nog slecht uit. Hopelijk gaat ze het nu ze geschoren is beter doen. Wat voor kleur dit nou wordt durf ik niet te zeggen.
Het zou je sieren als je eerst eens wat beter nadenkt voor je wat op op Bokt zet.
Ik zie wel vaker uitspraken die echt nergens opslaan![]()
Het is toch echt onmogelijk om een dier dat er zo aan toe is en vol wormen zit
in een paar weken helemaal op te knappen.Je moet dat ook nog eens heel rustig opbouwen.
Vooral als ze ook nog eens diarree krijgen. Een excuus aan TS zou wel op zijn plaatst zijn denk ik.
TS je doet het juist heel erg goed![]()
Ik zou zeggen volg je gevoel en ga zo door
silvia58 schreef:pillow schreef:Jeetje wat ziet dat dier er nog slecht uit. Hopelijk gaat ze het nu ze geschoren is beter doen. Wat voor kleur dit nou wordt durf ik niet te zeggen.
Het zou je sieren als je eerst eens wat beter nadenkt voor je wat op op Bokt zet.
Ik zie wel vaker uitspraken die echt nergens opslaan![]()
Het is toch echt onmogelijk om een dier dat er zo aan toe is en vol wormen zit
in een paar weken helemaal op te knappen.Je moet dat ook nog eens heel rustig opbouwen.
Vooral als ze ook nog eens diarree krijgen. Een excuus aan TS zou wel op zijn plaatst zijn denk ik.
TS je doet het juist heel erg goed![]()
Ik zou zeggen volg je gevoel en ga zo door
roosjuh17 schreef:Isabel: maar dan moet ze uiteraard wel die aalstreep en tijger strepen op haar benen hebben neem ik aan ?
Donja schreef:Donja schreef:Ik denk dat de fjord vader ook al geen zuivere fjord is geweest. Dit veulen mist de wildkleur.
Daarnaast las ik dat de vader 1.52m was en die maat fjorden zijn ook niet heel veel voorkomend.
Veel succes met haar TS, denk dat het een leuk diertje wordt als ze nog verder opknapt!
Ik zei niet dat ze niet voorkomen, maar niet veel
En ik zie echt geen aalstreep, op de geschoren vacht zou dit echt duidelijk aanwezig moeten zijn
mooney schreef:Dat is geen aalstreep, veel paarden zijn iets donkerder op de rug, helemaal als je ze scheert. Dit is hooguit countershading.
TS je veulen is bruin, met mealy/meelsnuit. Wildkleur bruin kan echt niet als hij zo donker onder het scheren vandaan komt.
Eigenlijk dus hetzelfde als je haflinger kruising, al zal de precieze tint wellicht iets anders uitvallen.