Ik heb in Australië op een 3/4 QH 1/4 Arab gereden, sloom beestje en altijd zijn ogen half dicht. Vond zijn kleur best mooi maar zo jammer dat hij nooit wakker keek.
Knap paard azmay,ze hebben vaak wel moeite met die volle zon
Leuk ice!
Happinez
Geplaatst: 18-12-15 09:59
Prijs is altijd naar wat je zoekt. en wat de gek er voor geeft.
Persoonlijk zou ik het er niet voor betalen , maar dat is meer omdat het type van de pony mij niet aanspreekt. Dan heb ik liever een mooie bruine in een luxe typetje. Zegt niet dat het dier niet goed is of niet braaf ... want brave pony's zijn hun geld wel waard. anderzijds ... dier is nog niet echt doorgereden/ lang onder het zadel als ik het zo lees en dan kan die wel braaf zijn , maar niets is bevestigd daarin.
Nog even een oude foto spammen , samen met d'r kind
We wisten niet dat mijn merrie dragend was toen we haar kochten..
Ze heeft de bevalling ook helemaal zelf gedaan.. (geen enkele indicatie gehad dat ze zou bevallen die nacht, 12 uir voor t laatst gekeken en om 6 uur sochtends weer en toen lag t ernaast.. :p)
Die arabier/QH hierboven is ook leuk! Hebben jullie cremello's of perlino's er ook veel last van in de zomer? Kan me voorstellen dat dat het paard best wel moeilijk heeft met de zon in Australie!
Bugatti heeft het niet super erg, maar in de zomer sta ik klaar met de Factor 50
@ Icecrystal : Wat gaaf zeg! Hoe ging het?
Charica
Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-15 12:33
Oh ja, gisteren een trakatatiebal gekocht voor the Bug!
Tot nu toe ontzettend interessant! De laatste maanden speelt hij ontzettend veel. De Yoga-bal in de bak laat ie alle kanten zien. Vind het heel bijzonder om te zien hoe hij zich ontplooit en steeds meer fijner in zijn vel gaat zitten!
Mijn paardje heeft gelukkig helemaal geen last van de zon. Verbrand niet en kijkt ook gewoon met grote open ogen het zonlicht in.
Het enige wat ik wel een heel groot nadeel vind aan zijn kleurtje is de verhoogde kans op melanomen. Om die reden wilde ik eerder ook eigenlijk nooit een schimmel of creme kleurig paard.
Volgens mij heeft Bugatti een klein bultje op zijn buik...? Heeft ie nu 2 maanden ofzo... dacht eerst van - Even aankijken, misschien dat ie wat geks heeft gedaan. Zat een korstje op. Maar het zit er nu nog steeds op.
Hij heeft er geen last van, maar ziet er niet heel erg mooi uit! Wat kun je er verder aan doen? Halen mensen het doorgaans weg?