ik hoop dat dit goed staat.
Het punt is als volgt: Ik ben druk bezig met het schrijven van artikelen over kleurengenetica bij het paard. Echter, bij de gratis fotowebsites die bij de artikelenwebsite (infonu.nl) aangesloten zitten vind ik lang niet alle kleuren.
Nou hoop ik dat mensen mij wat verder kunnen helpen met een aantal specifieke foto's die men toevallig heeft liggen en waar ik gebruik van mag maken op alleen infonu.nl.
Ik verdien af en toe wat met de artikelen maar dit is echt centenwerk (als het al wat oplevert). Ik schrijf er meer over omdat het me enorm boeit. Het is dus niet zo dat ik kan betalen voor de rechten. De foto's hoeven dan ook geen hoogstandjes te zijn! Zolang ze maar representatief en scherp zijn is het prima.
Op het moment ben ik op zoek naar:
Zilver op bruin en zwart
Aalstreep
Wildkleur patroon op benen & hoofd
Grulla
Champagne op zwart, bruin en vos
Mushroom (Shetlander)
OLW/LWO Frame
Rabanico
Roan
Sabino
Splashed White
Andere genen ga ik ook af maar daar zijn wel plaatjes van te vinden. Mocht je echter graag jouw paard terug zien in een artikel dan is daar wel een mouw aan te passen

Ik upload de foto's vanaf mijn eigen computer (zodat ze niet in het pixelbay bestand o.i.d. terecht komen en hergebruikt kunnen worden door derden) en zet de bron er bij (de fotograaf dus).
Ik zou hier echt enorm mee geholpen zijn en anderen denk ik ook! Er is niet zo heel veel duidelijke informatie over de genen te vinden in het Nederlands dus ben druk bezig met alles vertalen en alle onderwerpen met elkaar te koppelen. Als dat eenmaal gedaan is komen alle artikelen in één keer online. Ik zal ze dan ook hier posten!
edit:
Let op!
Zoals het er nu uit ziet heb ik genoeg foto's! (In totaal 167!!!) Dit nog zonder de foto's van de laatste posts!
Ik doe ontzettend mijn best om iedereen die hier gepost heeft te vertegenwoordigen met minstens één en indien mogelijk meerdere foto's.
Zodra alle artikelen online staan laat ik het gelijk weten en kan iedereen even kijken of je ook echt vertegenwoordigd bent. Zo niet, dan komt er alsnog een foto in de special.
Mocht ik toch nog iets nodig hebben dan laat ik het weten!
Verder; Voel je vooral vrij om foto's te blijven posten/vragen te stellen, het blijft een boeiend onderwerp!
Iedereen nogmaals enorm bedankt, zonder jullie had ik dit echt niet voor elkaar kunnen krijgen! Ik hoop dat jullie later veel plezier gaan hebben aan het lezen van mijn artikelen!