StormMilagro schreef:Nee onderhandelen dus echt niet... Maar ze kan wel heel goedkoop daar blijven staan als opfok (halfuurtje rijden voor mij), dus dat is dan weer wat. En als ik haar niet gekocht had kreeg ik spijt
Haha, begrijpelijk!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charica schreef:StormMilagro schreef:Nee onderhandelen dus echt niet... Maar ze kan wel heel goedkoop daar blijven staan als opfok (halfuurtje rijden voor mij), dus dat is dan weer wat. En als ik haar niet gekocht had kreeg ik spijt
Haha, begrijpelijk!Nou, gefeliciteerd met de aankoop! Foto foto!
Charica schreef:StormMilagro schreef:Nee onderhandelen dus echt niet... Maar ze kan wel heel goedkoop daar blijven staan als opfok (halfuurtje rijden voor mij), dus dat is dan weer wat. En als ik haar niet gekocht had kreeg ik spijt
Haha, begrijpelijk!Nou, gefeliciteerd met de aankoop! Foto foto!
StormMilagro schreef:Dankjewel![]()
Nu mag ze lekker spelen, afhankelijk van hoe ze ontwikkeld is het met 3/4 inrijden, lekker recreatief bezig gaan daarna. En ik zou het heel leuk vinden om een keer een veulen te fokken bij haar, maar dat is echt voor verder in de toekomst en tijd, plek en geld afhankelijk tegen die tijd
Charica schreef:Ja, echt ontzettend balen. Ik maak het goed schoon en smeer er calendulan zalf op.
Hij vindt het niet echt leuk...Maja het moet!
Ik heb wel een vermoeden hoe het is gekomen, maar dat zorgde voor aardig wat drama op stal.![]()
Hoe gaat het bij jullie?