Doorgeefstokje van de maand maart: Peetje82

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Doorgeefstokje van de maand maart: Peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 15:53

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Foto door Amanda

En toen was het al weer maart! We hebben heerlijke lente dagen achter de rug, de paarden zijn volop in de rui, we balen ervan dat het outdoor seizoen nog niet begonnen is, en de meeste ruiters trekken weer massaal naar het bos. Intussentijd hebben wij peetje82 onze 10 vragen voorgelegd met de vraag of ze het zag zitten om het doorgeefstokje aan te pakken en maart af te trappen. Zoals velen voor haar pakte ze het stokje aan en er kwamen weer 10 hele leuke, enthousiaste antwoorden! Benieuwd naar haar penny-gedachtes en wedstrijdrituelen? Lees dan snel verder!

1. Waarom heb je je 19 jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Ik heb me in febr. 2005 geregistreerd, wellicht omdat het over paarden ging!

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
peetje82 schreef:
Hoe gaat het hier met de Metall nakomelingen?
Met de mijne gaat het heel goed, is weer als vanouds (rustig dus)
Heeft echt een paar weken gehad dat ze zo fris als iets was, maar dat is dus nu weer over?
We zijn nu aant kijken om dr te laten dekken, nu alleen nog een hengst uitzoeken!
Pfff, doe ik niet alleen, want kennissen hebben cursus gedaan over de bloedlijnen enzo, en ze fokken zelf ook altijd goede veulens...
maar ja euhm..zij gaan me dus helpen, dat wilde ik zeggen! :D
Ze is fijn aant lopen, doet netjes wijken, schouderbinnenwaarts begint, en ze doet nu ook al netjes dr contragalop!
Al met al goede vooruitgang dus!
Ik wil graag een foto van mn paard plaatsen, maar ik weet niet hoe dat moet!
Groetjes Petra

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten
Mss een 7? kan zo niet direct iets terugvinden wat echt niet door de beugel kan.

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Dat weet ik niet ben geen bekende Bokker!

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Bokt is nog altijd leuk en je kan er veel info op vinden, al ben ik minder actief dan vroeger. In de loop van de jaren kinderen gekregen en nog een drukker leven, dus het komt er niet echt meer van om contacten te leggen en te onderhouden zoals ik dat vroeger wel deed.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Penny gedachten ben ik altijd wel te nuchter voor geweest denk ik! Een mens mag wel eens dromen toch? ;)

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Dan zou ik het wat betreft paarden toch nog iets anders aanpakken denk ik al ben ik heel blij met wat ik heb! Heb een paar hele fijne paarden staan waaronder onze zelfgefokte GP merrie Diva. Ik heb haar t/m Inter I zelf gereden en heb haar daarna in training gezet en ze doet het echt goed! Heb dan nog een 8 jarige merrie waarmee vlgd maand de PsG in ga en er staat een hele gave 3 jarige te "wachten".
Als ik dan iets zou anders/beter zou willen ? Dan zou ik graag het stukje fokkerij -wat mijn man zijn afdeling eigenlijk meer is- dan toch meer uitgebreider willen zien

8. Heb je speciale rituelen als je op wedstrijd gaat?
Nee eigenlijk niet, ik ben nooit zo van de echte voorbereidingen :o ( zou waarschijnlijk beter zijn van wel hoor). Ik ga al jaren met mn man samen op wedstrijd, je bent dan zo op elkaar ingespeeld dat het echt een gewoonte geworden is. Ik ben ook nooit zenuwachtig, ik zie het altijd wel :+

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
xxwienekexx

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Hoe kijken jullie in deze tak van sport naar de jonge paarden? Wanneer weet je of het een "echte "is?

Elisa2

Re: Doorgeefstokje van de maand maart: Peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 17:42

Leuk stukje Peetje!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 07:58

Leuk!

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 14:52

Leuk Peetje!