Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Dit is het probleem. Meneer X doet het al jaren zo, wordt gezien als de expert, dus dan is het goed.
5,5 maand is nog steeds vroeg en alles in die 5,5 maand is bepalend. Stonden merrie en veulen alleen of in een kudde. Kwam het veulen al veel buiten?
Veulens voeden elkaar op? Dan haak ik al af en valt er dus ook voor de zgn ervaren mensen nog erg veel te leren.
janderegelaa schreef:Avalanche schreef:Dat. Ik zie ze veel liever in kleinere groepjes met een mama en een paar tantes. Krijg je veel beter opgevoede paarden van
Maar de hengsten kun je er al niet inhouden want die gaan dekken. Hoe los je dat dan op?
Avalanche schreef:janderegelaa schreef:
Maar de hengsten kun je er al niet inhouden want die gaan dekken. Hoe los je dat dan op?
Oudere ruinen. Er zijn ook ruinen die prima kunnen opvoeden.
Avalanche schreef:Waar heb ik gezegd dat het een ruinen groep moest zijn? Het helpt echt om te lezen wat ik schrijf, dan hoef je niet te reageren op iets wat ik nooit gezegd heb in de eerste plaats
Avalanche schreef:Ik doe niet aan raadspelletjes. Als je mij een vraag stelt, krijg je antwoord. Als je het zelf beter weet, stel ik voor dat je zelf je eigen vragen beantwoordt, dat scheelt mij typen. Ik wil best een conversatie met je aangaan, maar niet op deze manier.
Avalanche schreef:Die van mij was idd opperkleuter en die werd er niet liever op![]()
Inmiddels aardig bijgetrokken, maar daar word je serieus niet vrolijk van.
Gebruikers op dit forum: dasalijn, karin30, Nickee_ooe en 9 bezoekers