Hij meet inmiddels al 1.53 en zal naar verwachting de 1.60 wel gaan halen

Voor degenen die hem niet kennen even een korte introductie:
Painted Twice is in maart 2013 geboren met een mooie palomino kleur.
Aangezien de moeder van een toenmalige vriendin was gingen we op kraamvisite en daarna heeft mijn vriend me overgehaald om hem te kopen

Het is dan ook de bedoeling dat hij er uiteindelijk mee gaat werken. Daarbij zou het fijn voor mij zijn om naast mijn getraumatiseerde merrie ook eens zonder na te denken gewoon op een heerlijk nuchter paard te stappen.
En nuchter, dat is ie

Even een foto'tje van Twice als baby:
1.
Eind 2013:
2.
En dan dit jaar.
In januari is ook Twice mee verhuisd van stal. Ideaal want er stond nog een hengstveulen dus daar heeft ie lekker mee samengestaan en later in het jaar is er nog 1 bijgekomen

In Februari is mijn vriendinnetje Femke weer langsgeweest:
3.

En in April is Lara geweest, supertof!
4.
En in mei werden we gevraagd voor een hengsten foto-meeting.
Even overlegd en uiteindelijk lekker gegaan. Hij gedroeg zich voorbeeldig

5.

Ook is Karlijn Sol nog op bezoek geweest:
6.

De rest van de zomer hebben we weinig foto's laten/kunnen maken... De man van mijn zus is bij wijze van persoonsverwisseling doodgeschoten. We zijn daar dan ook erg veel geweest en de paarden stonden even op een andere prioriteitenplaats dan normaal gesproken.
September, Femke was weer op bezoek. En wat was hij al veranderd:
7.

In november geen foto's, wel is meneer gecastreerd. Zo gepiept en zonder complicaties, heel fijn dus!
En december, Jikke Huesken is bij ons op bezoek geweest voor sneeuwfoto's afgelopen zaterdag. Superleuk en gezellig

Hierbij het nu al prachtige resultaat:
8.

9.

10.

Die tong

11.

12.

13.

En voor mijn merrie Modesta komt er ook nog een eigen topic maar ik moet toch even alvast het bewijs laten zien (nog nooit eerder vast kunnen laten leggen) dat ze wel degelijk kan bokken

Heb ik vandaag ook gevoeld trouwens, hoe begin je 1 januari beter dan met zandhappen

14.

15.

Komend jaar mag ie nog lekker veel spelen met zijn maat en af en toe even mee om aan wat dingen te wennen zoals voetjes afspuiten, dekje wat rondzwaait, gewoon bomproof maken eigenlijk. Nou is ie dat al redelijk van zichzelf

Op naar een jaar vol nog meer verrassingskleureneffecten en hilarische clownsactie's van hem