Als ik er op terug kijk is het gewoon een heerlijk jaar geweest, nieuwe dingen gedaan, gegroeid in haar leerproces en gewoon heel veel genoten!
Januari:
Voor het eerst onder het zadel naar het strand geweest, Ersiel (zus) reed Djuun en het buurmeisje sloot aan met haar IJsco

Februari:
Tsja, Djuun is gewoon Djuun

Maart:
We rijden nu sinds eind december weer, Djuun had 4 maanden "stil" gestaan ivm een blessure en zadeltroubles. Rustig aan weer conditie opgebouwd en in de loop van maart volgen we weer eens een lesje

Maar een rondje bos is eigenlijk 10x leuker

April:
Buitenrijden is eigenlijk wat Djuun en ik het meest doen, bakwerk staat voor mij op een laag pitje, gelukkig onderhoudt Ersiel dit nog een beetje

Mei:
Prinsesjes worden niet graag gestoord tijdens hun schoonheidsslaapje

Juni:
Djuun met d'r chique nieuwe hoofdstel

Juli:
Rond showen in de wei, op zulke momenten weet je gelijk waarom je smoorverliefd bent op dat beest

Augustus:
Beetje prettig gestoord maakt het leven een stuk makkelijker

September:
De stoute schoenen aan getrokken, het tegen niemand gezegd (want als je dan toch niet meer durft weet niemand het

Inmiddels gaan we geregeld en elke keer weer is het een feestje

Oktober:
Nu we toch geregeld naar het strand gaan, moeten er ook eens fatsoenlijke foto's worden genomen, dus samen met zus en camera het strand onveilig gemaakt. Helaas was het hoog water, maar dat mocht de pret niet drukken

25 oktober was Zeeland 70 jaar bevrijd! Op de terugweg van een buitenrit kwamen we net in een militaire optocht terecht, omdraaien was niet echt een optie, dus we moesten het maar even uitzitten. Lastige paarden, die Arabieren

November:
Hoewel Djuun nooit echt een rottige lader is geweest, had ze de laatste keer d'r ezelsoren opgezet. Gezien we zelf geen trailer hebben zijn we afhankelijk van andere. Toen de staleigenaar toch 'n keer de trailer achter de auto had hangen, gelijk er gebruik van gemaakt. Eerst een beetje ezelen, maar toen er een emmer met voer bij het deurtje werd gehouden hoefde mw geen moment na te denken, trutje

In november stond nog meer op de planning, onze eerste wedstrijd. Onderling weliswaar, maar dat mag de pret niet drukken. Djuun had er in de week voor de wedstrijd al allemaal geen zin meer in, tis een meid en soms heeft ze zo haar nukken. Dus met een gevoel van nou ja, we zien wel, naar de wedstrijd gegaan. Bij het inrijden voelde ze nog niet eens zo verkeerd aan, beter dan heel de week, maar bij het betreden van de bak kreeg ik al een sterk voorgevoel dat dit hem niet ging worden

Er viel zonlicht in de bak en Djuun is een beetje bodemschuw, en idd, het was echt doooooodseng, volgens Djuun

Ik snap er nog steeds niks van, maar we zijn uiteindelijk toch derde geworden met 184 punten

December:
Het jaar is nog niet voorbij, we gaan nog een paar weken genieten en dan gaan we 2015 in, hopelijk minstens zo tof jaar als 2014!

Als laatste een foto van Djuun d'r nieuwe naambordje, ik vind hem zo gaaf, het logo is ontworpen adh van een foto van Djuun. Het bordje is gemaakt door Shanna van http://www.blackcreations.nl